وظایف و برنامه شرکت های حفاظتی و مراقبتی چیست؟

به گزارش فیس راز، شرکت های حفاظتی و مراقبتی با هدف ارائه خدمات حفاظتی و مراقبتی و با اتکا بر تجربه مدیران خود و شناخت تجهیزات ایجاد شده است.

وظایف و برنامه شرکت های حفاظتی و مراقبتی چیست؟

امنیت، عبارت است از: در معرض خطر نبودن یا از خطر محافظت شدن.

امنیت بعلاوه عبارت است از: رهایی از تردید، آزادی از اضطراب و بیمناک و داشتن اعتماد و اطمینان موجه و مستند. امنیت، خواه فردى، ملی یا بین المللی، در زمره مسائلی است که انسان با آن روبرو می باشد.

طرح های نوین امنیتی

استفاده از عوامل مکمل حفاظتی و مراقبتی با نگرش به صیانت از امنیت جامعه علیرغم کوشش و خدمات بی شائبه نیروی محترم انتظامی جمهوری اسلامی ایران احساس می شود تا پلیس را با مشارکت بخش خصوصی تحت مدیریت کارآفرین برتر کشور و کارشناسان انتظامی و حفاظتی مجرب در ایجاد نظم و برقراری امنیت کمک نماید، بنابراین به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر، مؤسسات حفاظتی و مراقبتی در بخش خصوصی با نظارت و مجوزهای لازم از سوی مرکز انتظام ناجا نسبت به اجرای این امر اقدام می کنند

آشنایی با شرکت نظم گستران محله ایرانیان

موضوع فعالیت نگهبانی به وسیله شرکت ها و موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی

اطلاعیه در راستای اجرای نامه شماره 171028 مورخ 11/9/93 اداره کل بازرسی کار و بعنایت به ایین نامه اجرایی ماده 122 قانون چهارم توسعه، موضوع فعالیت نگهبانی به وسیله شرکت ها و موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی به توضیح ماده 5 آیین نامه مذکور که اشاره می دارد خدمات حفاظتی و مراقبتی عبارتست از: مراقبت و نگهبانی از اماکن، تأسیسات و تجهیزات فاقد رده حفاظتی، کنترل تردد در اینگونه اماکن و تأمین امنیت جابجایی اموال و اسناد بهادار و سایر فعالیت هایی که صرفا جنبه حفاظت فیزیکی دارند به اطلاع می رساند اینگونه فعالیتها، همانطوریکه اشاره شد صرفا جنبه حفاظت فیزیکی دارند منحصرا در صلاحیت شرکتها و موسسات دارای مجوز از مرکز انتظام نیروی انتظامی می باشند

تامین نیروی حفاظتی

جهت حفاظت از خزانه، شعب و اسکورت خودروهای پولرسانی بانک ها و موسسات اقتصادی و اعتباری و حفاظت از مجموعه های حساس، مجاز به تأمین و اعزام نیروی مسلح ناجا و پرسنل آموزش دیده و بازنشسته نیرو های مسلح می باشد.

آموزشهای حفاظتی

مؤسسه حفاظتی مراقبتی نظم آوران کاسپین با توجه به استناد ابلاغیه ستاد کل که اجرای آموزش های کارکنان حفاظتی مراقبتی وزارت خانه ها و سازمان های کشور به ناجا محول شده است، مجوز اجرای آموزش به مدیران و پرسنل حراست و انتظامات سازمان ها و مؤسسات حفاظتی را از پلیس پیشگیری ناجا دریافت کرده است.

لباس نگهبانی (یونیفرم)

هرکدام از ما دارای شغلی هستیم که ممکن است برخی از این شغل ها احتیاج به نوعی لباس مخصوص یا همان یونیفرم داشته باشند. خیلی مهم است که ما بدانیم این لباس ها را از کجا باید تهیه کنیم و برای تهیه آن به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم.

لباس های نگهبانی متناسب با شغل های مختلف انواع متفاوتی دارند برای مثال:

  • لباس اداری حراست
  • لباس اداری انتظامات
  • لباس نگهبانی پلیس یار (نگهبان محله)
انتشار: 24 مرداد 1401 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2217

به "وظایف و برنامه شرکت های حفاظتی و مراقبتی چیست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "وظایف و برنامه شرکت های حفاظتی و مراقبتی چیست؟" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وظایف و برنامه شرکت های حفاظتی و مراقبتی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید