قرارداد مربیان پرسپولیس افشا شد!

به گزارش فیس راز، روز گذشته و دقایقی قبل از شروع بازی پرسپولیس و ذوب آهن اتفاق عجیبی افتاد و مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در فصل 1402- 1403 منتشر شد.

قرارداد مربیان پرسپولیس افشا شد!

درباره قرارداد بازیکنان که قبلا خیلی بحث شده بود. باشگاه اصرار دارد که سقف قراردادها را رعایت نموده و خیلی از اهالی رسانه و فوتبالدوستان عددهایی را که باشگاه اعلام می نماید باور ندارند.

اما جالب ترین بخش این سند، مربوط به قرارداد کادر فنی پرسپولیس است. بر اساس آن چه که در این سند اعلام شده مجموع قرارداد اعضای کادر فنی این باشگاه کمی بیش از 40 میلیارد تومان است.

این در حالی است که کریم باقری که یکی از گران ترین اعضای کادر فنی پرسپولیس در سال های گذشته بود هم از این باشگاه جدا شده است. اما با وجود این جدایی مجموع قرارداد کادر فنی پرسپولیس در فصل گذشته حدود 33 میلیارد تومان بوده است.

طبیعی است که بیشترین مبلغ برای یحیی گل محمدی سرمربی است. خیلی از رسانه ها اعلام نموده بودند که قرار داد یحیی در فصل گذشته 16 میلیارد تومان بوده و برای فصل تازه افزایش 20 درصدی داشته و به 20 میلیارد نزدیک شده است.

از میان اعضای کادر فنی فقط دو نفر مهرداد خانبان و محمد عسگری قراردادهای تازهی بسته اند و بقیه نفرات، از قبل قرارداد داشته اند. اما موضوع مربیان خارجی کادر فنی پرسپولیس فرق دارد.

تقریبا همه آنها قراردادهای تازهی امضا کردند که مبلغش بیشتر از قرارداد قبلی بوده است. اما این تفاوت چندان چشم گیر نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 3 شهریور 1402 بروزرسانی: 3 شهریور 1402 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2380

به "قرارداد مربیان پرسپولیس افشا شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد مربیان پرسپولیس افشا شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید