آخرین مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 99 اعلام شد

به گزارش فیس راز، سازمان سنجش آموزش کشور آخرین فرصت ثبت نام داوطلبان برای شرکت در دوره های آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1399 خاطرنشان کرد.

آخرین مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 99 اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به آنکه مهلت ثبت نام برای شرکت در دوره های آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1399 از روز چهارشنبه، 17 اردیبهشت ماه شروع شد و تا روز سه شنبه، 23 اردیبهشت ماه 99 ادامه داشت، اما سازمان سنجش آموزش کشور این فرصت ثبت نام را مجددا تا ساعت 24 روز شنبه، 27 اردیبهشت ماه تمدید کرد.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت به جامانده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج ثبت نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 برای آن دسته از رشته های امتحانی که پذیرش آن ها با آزمون است در روز آدینه چهاردهم شهریورماه 99 برگزار خواهد شد و داوطلبان ضروری است در روز های 11 تا 13 شهریورماه 99 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 32 تقاضانامه مشخص می شود؛ لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

همچنین براساس برنامه زمانی، همزمان با ثبت نام برای شرکت در آزمون، کلیه داوطلبان متقاضی رشته های امتحانی پذیرش با آزمون و پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) ضروری است که با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و مطالعه شرایط و ضوابط هر یک از کدرشته های انتخابی، نسبت به انتخاب کد رشته محل های خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است، ظرفیت کل آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99 برابر با 226 هزار و 356 نفر در قالب 5 هزار و 247 رشته محل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1129

به "آخرین مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 99 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 99 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید