آزادسازی کامل سهام عدالت تا دهه فجر

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا معتمد در این خصوص گفت: ثبت شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت امروز نزد اداره ثبت، به انتها خواهد رسید و حداکثر تا 14 مرداد ماه، صورت های اقتصادی حسابرسی نشده آن ها منتشر می گردد.

آزادسازی کامل سهام عدالت تا دهه فجر

عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: به این ترتیب یک روز پس از عید سعید غدیر خم (19 مرداد ماه)، امکان معاملاتی شدن سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی وجود عملیاتی خواهد شد.

مدیر نظارت بر نهادهای اقتصادی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه در مرحله قبل افرادی که روش مستقیم را انتخاب نموده بودند اجازه فروش 30 درصد سهام به آنان داده شده بود اما از 19 مرداد به مناسبت عیدغدیر خم افرادی که سهامداری به روش غیر مستقیم را انتخاب نموده اند می توانند تا 60 درصد از تعداد سهام خود را به فروش برسانند و مرحله بعد یعنی در دهه فجر این سهام آزادسازی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تصویب آیین نامه آزادسازی سهام عدالت در شورای عالی بورس در قالب 22 ماده توضیح داد: در این آیین نامه سازوکار و نحوه آزادسازی، افزایش سرمایه، پذیرش شرکت ها در بورس و همین طور چگونگی معاملاتی شدن و همچنین میزان آزادسازی سهام عدالت در هر مرحله، پیش بینی شده است.

منبع: تسنیم

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1236

به "آزادسازی کامل سهام عدالت تا دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادسازی کامل سهام عدالت تا دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید