آمریکا رتبه نخست تعداد مبتلایان به کرونا را کسب کرد، ایتالیا پیشتاز تعداد جان باختگان

به گزارش فیس راز، تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا اکنون به نزدیک 86 هزار نفر رسیده است که رتبه نخست بیشترین تعداد ابتلا در دنیا را داراست.

آمریکا رتبه نخست تعداد مبتلایان به کرونا را کسب کرد، ایتالیا پیشتاز تعداد جان باختگان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، بر طبق آمار منتشر شده شمار مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا از مرز 532 هزار نفر گذشته است.

24 هزار و 89 نفر تا به امروز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند و بیش از 124 هزار نفر هم بهبود یافته اند. البته بر اساس نمودارهای سازمان بهداشت دنیای همچنان فرایند انتشار و شیوع ویروس کرونا صعودی است.

تا به امروز ویروس کرونا در بیش از 190 کشور دنیا شیوع شده است که اروپا و آمریکا از دیگر قاره های دنیا وضعیتی به مراتب سخت تری دارد.

نیویورک یکی از کانون های اصلی ابتلا به کرونا در ایالات متحده است. یکی از پزشکان شهر نیویورک روز پنجشنبه اوضاع این شهر را به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا همانند جهنم توصیف نموده است.

آمریکا با ابتلا بیش از 85 هزار نفر رتبه نخست تعداد بیماران کرونایی در دنیا را دارد. البته در میزان مرگ و میر ناشی از کرونا کماکان ایتالیا با 8 هزار و 215 نفر رتبه نخست را دارد.

انتهای پیغام/4082/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1016

به "آمریکا رتبه نخست تعداد مبتلایان به کرونا را کسب کرد، ایتالیا پیشتاز تعداد جان باختگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا رتبه نخست تعداد مبتلایان به کرونا را کسب کرد، ایتالیا پیشتاز تعداد جان باختگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید