ابراز امیدواری میشل عون به تشکیل دولت لبنان تا چند روز آینده

به گزارش فیس راز، رئیس جمهور لبنان نسبت به تشکیل کابینه جدید لبنان تا چند روز آینده ابراز امیدواری کرد.

ابراز امیدواری میشل عون به تشکیل دولت لبنان تا چند روز آینده

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، میشل عون رئیس جمهور لبنان ابراز امیدواری کرد که با برطرف موانع انتصاب مأمور تشکیل کابینه و فرآیند تشکیل کابینه این کشور، تا چند روز آینده دولت جدید لبنان تشکیل گردد.

میشل عون امروز (پنجشنبه) گفت: خواسته های متحصین در میادین موضوع پیگیری است و یکی از اولین اهداف دولت پیش روست که ما در کوشش هستیم تا در آینده نزدیک شکل بگیرد.

به نوشته وبگاه خبری روسیا الیوم، رئیس جمهور لبنان تأکید کرد: رسیدگی و توجه به جدیدترین تحولات مبتنی بر منافع ملی است که برای دستیابی به اهداف مورد نظر، همکاری همه را لازم دارد.

وی از متحصنین لبنانی خواست سریعا خیابان ها را باز نمایند تا چرخ اقتصاد کشور حرکت کند.

رئیس جمهور لبنان امروز میزبان هیأت های مالی لبنان به منظور اطلاع از پیشنهادهای آنها برای رسیدگی به امور مالی کشور و برون رفت از بحران کنونی بوده است.

عون دیروز با هشدار درباره وخامت اوضاع مالی لبنان در سایه ادامه اعتراضات این کشور تاکید نموده بود که شروع استخراج نفت و گاز به بهبود تدریجی اوضاع یاری می نماید.

تظاهرات لبنانی ها امروز پنجشنبه برای بیست و نهمین روز متوالی ادامه داشت. آنها علاوه بر اعلام اعتصاب عمومی راه های اصلی را مسدود کردند و همچنان از دولت می خواهند برای بهبود اوضاع معیشتی سریع تر اقدام کند.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 664

به "ابراز امیدواری میشل عون به تشکیل دولت لبنان تا چند روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز امیدواری میشل عون به تشکیل دولت لبنان تا چند روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید