اتمام حجت فرماندار کرمانشاه با اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار

به گزارش فیس راز، فرماندار کرمانشاه از اعضای شورای شهر خواست در اسرع وقت نسبت به انتخاب شهردار اقدام نمایند، درغیر اینصورت موضوع را به شورای حل اختلاف استان ارجاع خواهد داد.

اتمام حجت فرماندار کرمانشاه با اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار

فضل الله رنجیر در گفت وگو باخبرنگار خبرنگاران، به نشست خود با اعضای شورای شهر کرمانشاه در خصوص لزوم تسریع در انتخاب شهردار اشاره نمود و گفت: بیش از دو ماه از استعفاء شهردار کرمانشاه می گذرد، اما متاسفانه شورا تاکنون اراده ای قوی برای معین شهردار نداشته است.

وی ادامه داد: ازآنجایی که اداره شهر بزرگی همچون کرمانشاه با سرپرست کاری سخت است، در این نشست با اعضای شورای شهر اتمام حجت کردیم که باید هرچه سریعتر شهردار را انتخاب نمایند.

فرماندار کرمانشاه توضیح داد: پیش از برگزاری نشست روز گذشته(شنبه)، طی چندین نوبت دیگر با رئیس شورای شهر مکاتباتی در این خصوص داشته ام.

وی انتخاب سریعتر شهردار را از جمله مطالبات مردم و مسئولان شهر بیان کرد و گفت: طبق قول اعضای شورای شهر، معرفی شهردار ظرف امروز(یکشنبه) یا فردا انجام خواهد گرفت.

رنجبر متذکرشد: درصورتی که اعضای شورای شهر بازهم اقدام به فرصت سوزی نمایند، به خاطر مصالح شهر موضوع را به شورای حل اختلاف استان ارجاع خواهم داد.

فرماندارکرمانشاه بیان کرد: از زمان استعفاء شهردار تاکنون شورا بیش از 10 جلسه تشکیل داده که هیچکدام منجر به انتخاب شهردار نگردیده، این درحالی است که زمان کافی برای مطالعه و آنالیز داشته اند و نسبت به گزینه های مطرح گردیده نیز شناخت کافی دارند.

وی یادآورشد: برای انتخاب شهردار حتی نباید یک روز نیز فرصت را از دست داد، چرا که آسیب آن متوجه مردم می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 57

به "اتمام حجت فرماندار کرمانشاه با اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام حجت فرماندار کرمانشاه با اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید