اجاره خوابگاه های دانشجویی از مالکان ساختمان ها مطالبه می گردد

به گزارش فیس راز، مدیر خوابگاههای خودگردان سما دانشگاه تربیت مدرس گفت:اجاره اسفندماه را از حدود 580 نفر دانشجو دریافت نکردیم تا سهم کوچکی در پویش یاری به همنوع داشته باشیم همچنین اجاره ها از این پس نیز از سوی مالکان ساختمانها مطالبه می گردد.

اجاره خوابگاه های دانشجویی از مالکان ساختمان ها مطالبه می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تربیت مدرس ، آیدین بنازاده مدیر خوابگاه های خودگردان سما دانشگا تربیت مدرس با اشاره به اینکه اجاره خوابگاه ها از این پس نیز از سوی مالکان ساختمانها مطالبه می گردد، گفت: خوابگاه های خودگردان، مجموعه های کاملاً خصوصی هستند که از سوی هیچ نهاد و ارگانی حمایت اقتصادی نمی شوند و پرداخت تمام هزینه های آن منوط به پرداخت های دانشجویان است همچنین با توجه به استیجاری بودن ساختمان های خوابگاهی و مبالغ بالای اجاره این ساختمان ها و هزینه های جاری و پرسنلی، تمامی این هزینه ها با وجود همه مسائل تا به امروز پرداخت شده است.

وی اضافه نمود: با توجه به شرایط ایجاد شده در دوره شیوع کرونا، ما با درک متقابل از مسائل دانشجویان اعلام می کنیم که همین مسائل را به نوعی دیگر و حتی با فشاری چند برابر برای تامین هزینه ها و مدیریت خوابگاهها بر دوش می کشیم.

بنازاده ادامه داد: با وجود تمامی هزینه های پرداخت شده، براساس وظیفه شرعی، انسانی و ملی خود، اجاره اسفندماه را از حدود 580 نفر دانشجو دریافت نکردیم تا سهم کوچکی در پویش یاری به همنوع داشته باشیم.

مدیر مجموعه خدماتی- رفاهی دانشجویی سما با ذکر این مطلب که تنها خوابگاه خودگردان در کل کشور است که اجاره بهای اسفند را دریافت نکرده، گفت: ادامه این شرایط در بلاتکلیفی موجود با توجه به مطالب فوق مقدور نیست. ما مسائل دانشجویان را درک و انتظاری متقابل داریم.

وی در سرانجام با اشاره به اینکه خوابگاه های خودگردان سما دانشگاه تربیت مدرس شامل 4 خوابگاه شهید پرورش، شهید نجات اللهی، شهید قدیری و خوابگاه شهید میرسرابی به مجموع ظرفیت 580 نفراست ، تأکید کرد: مجموعه خوابگاههای خودگردان سما خود از بدنه دانشگاه و از جنس دانشجوست و به هیچ وجه خود را جدا از مجموعه دانشگاه و دانشجو نمی داند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 944

به "اجاره خوابگاه های دانشجویی از مالکان ساختمان ها مطالبه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره خوابگاه های دانشجویی از مالکان ساختمان ها مطالبه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید