اجرای پروژه های جمع آوری آب های سطحی مدیریت سیلاب غرب تهران

به گزارش فیس راز، تهران (پانا) - استاندار تهران گفت راهنمایی آب در پروژه مدیریت جمع آوری و انتقال آب های سطحی و شبکه های آبرسانی که 6.2 کیلومتر آن افتتاح شد، مشکل آب شهرقدس و شهریار را حل می نماید.

اجرای پروژه های جمع آوری آب های سطحی مدیریت سیلاب غرب تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری، در حاشیه مراسم بهره برداری و بازدید از پروژه های جمع آوری آب های سطحی مدیریت سیلاب غرب تهران با اشاره به افتتاح طرح های مناسب شهری در حاشیه تهران، گفت: راهنمایی آب در پروژه مدیریت جمع آوری و انتقال آب های سطحی و شبکه های آبرسانی که 6.2 کیلومتر آن امروز افتتاح شد، مشکل آب شهرقدس و شهریار را حل می نماید.

وی ادامه داد: مسائل تهران و حتی استان های همجوار یکپارچه و در هم تنیده است و نمی توان این مسائل را از هم جدا یا تفکیک کرد که موضوعاتی همانند راه، حمل و نقل، آب و سیلاب از جمله این مسائل هستند.

استاندار تهران با بیان اینکه اجرای پروژه در شهر قدس است، عنوان نمود: شهرداری تهران در تملک و تعارضات شهرداری با مشکلاتی روبرو بودند، مجموعه استانداری و شهرستان های اطراف با شهرداری تهران کاملا همراه و هماهنگ هستند.

منصوری سپس گفت: آنچه مربوط به حوزه مدیریتی تهران و شهرستان های اطراف آن وجود داشته باشد را با جدیت پیگیری می کنیم و در این خصوص جلسات تخصصی برگزار می گردد تا سرعت کارها و فعالیت ها افزایش یابد و در اسرع وقت پروژه تکمیل گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1962

به "اجرای پروژه های جمع آوری آب های سطحی مدیریت سیلاب غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروژه های جمع آوری آب های سطحی مدیریت سیلاب غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید