ارتش ایالات متحده در پی فراوری تفنگ هایی با پلتفرم مشابه iOS

به گزارش فیس راز، شاید نتوان به همین راحتی ارتباط آیفون و یک اسلحه را متوجه شد اما ارتش ایالات متحده آمریکا در پی فراوری تفنگ هایی است که بی شباهت به آیفون نیستند.

ارتش ایالات متحده در پی فراوری تفنگ هایی با پلتفرم مشابه iOS

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، مسئولان تیم تحقیقات، توسعه و مهندسی آرمامنت در زرادخانه پیکاتینی نیوجرسی به وبسایت Task & Purpose اعلام کردند هدف بعدی این گروه برای اسلحه های نسل بعد ارتقاء تفنگ های M4 و M249 است به نحوی که بتوانند در آن ها یک پلتفرم با سیستم عاملی شبیه به iOS ایجاد نمایند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

ارتش آمریکا به این وبسایت خبری گفته که تیم تحقیقاتی که روی این پروژه کار می نماید -یعنی NGSW- امیدوار است تا اسلحه بعدی فراوری شده شامل سیستم تیراندازی هوشمندی باشد که احتمال خطا در تیراندازی به فواصل زیاد را به حداقل برساند و بعلاوه دارای پردازنده ای داخلی باشد که در مقابل حملات سایبری مصون باقی بماند.

علاوه بر این ها ارتش ایالات متحده امیدوار است که بتواند سیستمی به تفنگ های اتوماتیک نسل آینده خود اضافه کند که بتوانند سرعت باد را تشخیص دهند تا به سربازان برای هدف گیری دقیق تر یاری نمایند.

بلندپروازی های ارتش آمریکا به همین جا ختم نمی گردد و آن ها می خواهند که به زودی امکان طراحی سیستمی وجود داشته باشد که بتوان به وسیله هدف گیری مجازی و دیجیتال خطا در تیراندازی را به حداقل رساند. موضوعی که البته به گفته Task & Purpose فعلا در دستور کار قرار ندارد. بعلاوه به گفته Military Times استفاده از نمایشگر درون کلاه خود سربازان از دیگر برنامه های ارتش آمریکاست.

ارتش ایالات متحده آمریکا امیدوار است که تا خاتمه سال اقتصادی 2022 بتوانند این اسلحه ها را فراوری نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1861

به "ارتش ایالات متحده در پی فراوری تفنگ هایی با پلتفرم مشابه iOS" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش ایالات متحده در پی فراوری تفنگ هایی با پلتفرم مشابه iOS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید