اسنایدر باشگاه و مربی اش را تغییر داد، تیلور برای کسب سهمیه آماده می گردد

به گزارش فیس راز، کایل اسنایدر بعد از شکست غیرمنتظره مقابل شریف شریف اف در مسابقات کشتی جهانی نورسلطان و از دست دادن فینال وزن 97 کیلوگرم، هم باشگاهش را تغییر داد و هم مربی اش را.

اسنایدر باشگاه و مربی اش را تغییر داد، تیلور برای کسب سهمیه آماده می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که همه علاقمندان به کشتی در مسابقات دنیای 2019 قزاقستان در انتظار رویارویی دوباره رشید سعدالله یف ستاره روس ها و کایل اسنایدر ستاره آمریکایی ها در وزن 97 کیلوگرم بودند، اسنایدر با شکست مقابل شریف شریف اف آذربایجانی شانس رسیدن به فینال را از دست داد و در نهایت به سکوی سومی دنیا بسنده کرد، در حالی که سعدالله اف بار دیگر قهرمان دنیا شد. اسنایدر به همین دلیل در بازگشت به آمریکا هم مربی اش را تغییر داد و هم باشگاهش را.

هومن توکلیان سرپرست ایرانی تیم ملی کشتی آمریکا در این باره به خبرنگاران گفت: اسنایدر قبلا در اوهایو تمرین می کرد، اما بعد از دنیای نورسلطان، باشگاهش را تغییر داد و حالا در پنسیلوانیا زیر نظر کال سندرسون برای المپیک تمرین می نماید.

وی در خصوص شرایط دیوید تیلور رقیب آمریکایی حسن یزدانی که به دلیل جراحی زانو به مسابقات دنیای 2019 نیامد، گفت: او بعد از جراحی زانو که انجام داد، این روزها درحال فیزیوتراپی است. آمریکا در این وزن سهمیه المپیک نگرفت و تیلور باید خودش را ابتدا برای کسب سهمیه آماده کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 694

به "اسنایدر باشگاه و مربی اش را تغییر داد، تیلور برای کسب سهمیه آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسنایدر باشگاه و مربی اش را تغییر داد، تیلور برای کسب سهمیه آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید