افتتاح زمین چمن مصنوعی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش

به گزارش فیس راز، زمین چمن مصنوعی دبیرستان شاهد حضرت حمزه سیدالشهدا در محله فرهنگیان فاز دو کرمانشاه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش ؛ زمین چمن مصنوعی دبیرستان شاهد حضرت حمزه سیدالشهدا پانزدهمین زمین چمن مصنوعی است که از پارسال تا به امروز توسط گروه صنعتی مدلل در مدارس و مناطق کم برخوردار کرمانشاه ساخته می گردد و برای ساخت این تعداد زمین چمن حدود دوازده میلیارد تومان هزینه شده است.

مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت : وزارت آموزش و پرورش با در اختیار داشتن 33 هزار دبیر تخصصی ورزش پتانسیل فراوانی برای آموزش ورزشی دانش آموزان در رشته های مختلف دارد که باید با احداث مجموعه های ورزشی در داخل مدارس از این نیروی بزرگ به بهترین شکل ممکن بهره مند شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: براساس توافق انجام شده با خیرین ورزش یار استان از این تعداد زمین هشت زمین در پارک ها با همکاری شهرداری، سه زمین در مدارس با همکاری آموزش و پرورش و چهار زمین هم در سطح شهر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ساخته شده است

مجید یزدان پناه با بیان اینکه برای احداث هر زمین حداقل هزار متر فضا و بصورت میانگین 600 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده، اضافه نمود: تمرکز ساخت این زمین ها در محلات محروم و مناطق حاشیه ای است .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1291

به "افتتاح زمین چمن مصنوعی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح زمین چمن مصنوعی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید