امامی فر: پرسپولیس نشان داد جای ناامیدی در فوتبال نیست، هدف ما ماندن در لیگ برتر است

به گزارش فیس راز، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: ما در مقابل تیمی بازی داریم که درس بزرگی در لیگ قهرمانان داد که جای ناامیدی در فوتبال نیست.

امامی فر: پرسپولیس نشان داد جای ناامیدی در فوتبال نیست، هدف ما ماندن در لیگ برتر است

به گزارش خبرنگاران، علیرضا امامی فر، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت، ظهر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس، گفت: بازی فردا یک محک جدی برای ماست. تیمی که شرایطش را همه می دانند که چطور فصل را آغاز کرد. با یک برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت کار را آغاز کردیم. وضعیت ساختاری باشگاه سپیدرود را تغییر دادیدم و همین طور وضعیت فنی تیم را. بازیکنان ما در مقابل تغییرات خودشان را نشان می دهند و شرایط ما روز به روز بهتر می گردد اما هنوز تیم ما خیلی کار دارد.

او با بیان این که تیم پرسپولیس وضعیتش و تفکرش تعیین است، اظهار کرد: پرسپولیس تاکتیکی ترین تیم لیگ ایران است. پشت این تاکتیک تفکر برانکو وجود دارد که کاملا تعیین است. ما در مقابل تیمی بازی داریم که درس بزرگی در لیگ قهرمانان داد که جای ناامیدی در فوتبال نیست. زیبایی فوتبال به همین لحظات است. این اتفاقات برای پرسپولیس افتاد و تیم ما هم با همین انگیزه بالا و اعتمادی که به کادر فنی مخصوصا علی کریمی دارند، امیدوار به یک بازی خوب در آزادی است. پرسپولیس با فرهنگش به ما فرهنگ متقابل طرفداران و تیم را یاد داد و این تفکر را کریمی به طرفداران ما هم انتقال داد. مطمئن هستیم که فردا همگی کوشش کنیم که به معنای واقعی فوتبال بازی کنیم.

وی ادامه داد: ما تا نیم فصل برنامه داریم اما فوتبال شرایط خاص خودش را دارد و هر بازی ممکن است اتفاقاتی بیافتد که انتظار آن ها را ندارید. کادر فنی باید در شرایط خاص تصمیم گیری کند. با توجه به تفاضل گل، تفکر ما دریافت امتیاز است تا به دیگر تیم ها برسیم. همه بازی های مشکل است. بعد از این بازی با ذوب آهن، پیکان و تراکتورسازی بازی داریم. درصدد هستیم مسائل را رفع کنیم و امتیازات را جمع کنیم.امامی فردرباره حواشی به وجود آمده برای سپیدرود هم اظهار کرد: کادر فنی به این نتیجه رسیدیم که ورود کریمی به سپیدرود در جهت حفظ سپیدرود در لیگ برتر است. ما نمی خواهیم سرنوشت سپیدرود مثل تیمی مثل راه آهن نگردد. کوشش کریمی این است که سهمیه ما در لیگ برتر باقی بماند. بعد از آن با توجه به شرایط اقتصادی و جذب بازیکن و با توجه به شرایط بازیکنان هدف گذاری ما انجام می گردد. هدف ما در حال حاضر ماندن لیگ برتر است ولی بهتر از سال گذشته. می خواهیم سرنوشت مان را خودمان رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 68

به "امامی فر: پرسپولیس نشان داد جای ناامیدی در فوتبال نیست، هدف ما ماندن در لیگ برتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامی فر: پرسپولیس نشان داد جای ناامیدی در فوتبال نیست، هدف ما ماندن در لیگ برتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید