امریکن ایرلاینز برای ناوگان هوایی خود از پوشش ضد کرونا استفاده می کند

به گزارش فیس راز، خط هوایی امریکن ایرلاینز (American Airlines) اعلام کرد که با یک راه چاره معتبر و به کمک استفاده از اسپری الکترواستاتیکی، فرآیند ضدعفونی کردن هواپیماهای خود را بهبود خواهد داد تا ایمنی خاطر بیشتری برای مسافران فراهم کند.

امریکن ایرلاینز برای ناوگان هوایی خود از پوشش ضد کرونا استفاده می کند

تأییدیه دولتی

این شرکت که بزرگ ترین خط هوایی آمریکاست، از روشی که با نام SurfaceWise2 شناخته می شود و توسط Allied BioScience تولید شده استفاده می کند. گفته می شود که این فناوری، نخستین محصول ماندگار برای کمک به مبارزه با گسترش ویروس کرونا است که توسط سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا (EPA) تأیید شده است.

داشتن یک ارزیابی بیرونی، بی طرفانه و علمی از یک محصول برای دستیابی به اعتبار لازم مهم است. این موضوعی است که امریکن ایرلاینز با تأییده زیست محیطی SurfaceWise®2 به آن اشاره کرده است.

دیوید سیمور (David Seymour) مدیر ارشد عملیات امریکن ایرلاینز در این زمینه گفت: ما در حال انجام اقداماتی جسورانه هستیم و از تازه ترین محصولات و فناوری ها برای رفاه مشتریان هنگام مسافرت با ناوگان خود استفاده می کنیم. به لطف ارزیابی های دقیقی که توسط متخصصان باتجربه در EPA، تیم امریکن ایرلاینز و Allied BioScience اجرا شده، برنامه چندلایه ما برای محافظت از مسافران و کادر پروازی در برابر ویروس هایی مانند کرونا و آنفولانزا قوی تر خواهد شد.

SurfaceWise2 پوششی نامرئی بر روی سطوح ایجاد می کند که ساختار ویروس را تجزیه می کند و از بین می برد. امید می رود که با این به روزرسانی، انتقال ویروس کرونا از طریق سطوح به ویژه در نقاطی که در معرض تماس زیاد قرار دارند مانند صندلی ها، دسته های صندلی، میزهای غذا و درهای سطل زباله، کاهش یابد.

ماها ال سید (Maha El-Sayed) مدیر ارشد علوم Allied BioScience اشاره کرد که این محصول با ماندگاری بالا، لایه ای از محافظت را در برابر ویروس ها فراهم می کند که نظیر آن موجود نیست. او افزود: ما به دنبال این هستیم که کاربرد این محصول را در ادارات، مدارس، سالن های ورزشی و دیگر مراکز پر رفت وآمد داشته باشیم و مردم را به صورت ایمن برای بازگشت به کار و فعالیت پشتیبانی کنیم.

به گفته امریکن ایرلاینز، این شرکت در ماه های آینده از این اسپری الکترواستاتیکی برای سطوح درونی هواپیما استفاده خواهد کرد و سپس آن را به سرسر ناوگان خود از جمله امریکن ایگل (American Eagle) به عنوان شریک منطقه ای گسترش خواهد داد.

دیگر اقدامات ضد کرونایی امریکن ایرلاینز

فعالیت های ضد کرونایی این شرکت هوایی در حالت کلی با عنوان تعهد پاک شناخته می شود و به گفته این خط هوایی، شامل تمیز کردن کامل هواپیما پیش از هر پرواز است و حتی تمیز کردن دقیق تری که در طول شب انجام می شود.

گام دیگری که به نظر می رسد اکنون در همه پروازهای مسافربری انجام می شود، استفاده از فیلتر ذرات با بازدهی بالا (High-Efficiency Particulate Air) است که معمولا با عنوان HEPA شناخته می شود. این فناوری در بیمارستان ها و مراکز درمانی سراسر جهان نیز استفاده می شود.

امریکن ایرلاینز هم چنین به صورت پیوسته به تمیز کردن و ضدعفونی کردن فضاهای خود در فرودگاه ها می پردازد. علاوه بر این الزام داشتن ماسک برای مسافران در پرواز را اجرایی کرده و به آنان ژل یا دستمال مرطوب ضدعفونی کننده نیز می دهد.

  • چگونه با ذرات معلق ویروس کرونا در هوا مبارزه کنیم؟

اطمینان خاطر به مسافران

طبق اعلام امریکن ایرلاینز، این خط هوایی هم چنان همکاری با شرکت مشاوره خطر زیستی GBAC STAR را برای اعتبارسنجی ناوگان هوایی و فضاهای فرودگاهی خود مانند استراحتگاه های کارکنان و مسافران ادامه می دهد. به گفته این شرکت، امریکن ایرلاینز نخستین خط هوایی است که از این روش اعتبارسنجی استفاده می کند و امیدوار است که تا پایان سال 2020 گواهی آن را دریافت نماید.

روش های بازاریابی مانند داشتن گواهی عاری بودن از ویروس، هنگام سوار شدن به هواپیما به مسافران فعلی و آینده اطمینان می دهد که پروازی ایمن را تجربه خواهند کرد. چنین ساز و کارهایی با توجه به پیش بینی های اجرا شده در زمینه رکود طولانی مدت صنعت هوایی، برای بازگشت سریع تر به فرایند عادی، ضروری به نطر می رسد.

منبع: Simple Flying

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1293

به "امریکن ایرلاینز برای ناوگان هوایی خود از پوشش ضد کرونا استفاده می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امریکن ایرلاینز برای ناوگان هوایی خود از پوشش ضد کرونا استفاده می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید