انفجار منزل مسکونی د رتهرانپارس، یک جوان 21 ساله کشته شد

به گزارش فیس راز، خبرنگاران : سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: انفجار در یک منزل مسکونی در تهرانپارس یک جوان 21 ساله را به کام مرگ کشاند.

انفجار منزل مسکونی د رتهرانپارس، یک جوان 21 ساله کشته شد

جهت دریافت خدمات فضاسازی حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران ، از انفجار یک منزل مسکونی اطلاع داد و گفت: ساعت 2:21 بامداد امروز خبر انفجار یک منزل مسکونی در خیابان 214 تهرانپارس به سامانه 125 اطلاع داده شد و 2 ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک سوئیت حدودا 40 متری در زیر زمین یک ساختمان 2 طبقه مسکونی بود، ادامه داد: شدت انفجار زیاد بود به طوری که علاوه بر تخریب کامل 3 باب مغازه در طبقه همکف، در و پنجره های این ساختمان و ساختمان های اطراف کاملا تخریب شد و 3 دستگاه خودروی سواری که در پارکینگ این ساختمان پارک شده بود نیز دچار خسارت زیادی شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی توضیح داد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که افرادی زیر آوار گرفتار هستند، با کوشش مأموران آتش نشانی یک جوان 21 ساله از زیر آوار خارج شد ولی متأسفانه تعیین شد این جوان فوت نموده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا ممکن است مواد محترقه دلیل وقوع انفجار بوده باشد؟ گفت: خیر مأموران آتش نشانی اثری از وجود مواد محترقه ندیدند و ممکن است دلیل آن نشت گاز بوده باشد به هر ترتیب علت حادثه در دست آنالیز است.

ملکی از شهروندان خواهان شد با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال خانواده ها به خانه تکانی می پردازند ممکن است اقدام به جا به جایی وسایل گاز سوز نمایند که در این صورت باید با استفاده از آب و کف از عدم نشت گاز اطمینان حاصل نمایند تا این روزها بدون بروز حادثه سپری گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 822

به "انفجار منزل مسکونی د رتهرانپارس، یک جوان 21 ساله کشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار منزل مسکونی د رتهرانپارس، یک جوان 21 ساله کشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید