اولین حضور پیرلو در زمین تمرین یوونتوس

به گزارش فیس راز، آندرا پیرلو، ایگور تودور و اعضای کادر فنی یوونتوس برای اولین بار در زمین تمرین یوونتوس حضور پیدا کردند تا اولین جلسه تمرینی پیش فصل یوونتوس برگزار گردد.

اولین حضور پیرلو در زمین تمرین یوونتوس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از juvefc حضور پیرلو، شروع دورانی جدید در باشگاه یوونتوس است. او هنوز در هیچ تیمی مربیگری ننموده اما با اخراج ساری به عنوان سرمربی جدید بیانکونری انتخاب شد. پیرلو در ابتدای راه از ایگور تودور درخواست کرد تا به عنوان دستیار به یووه بپیوندد. حالا با پیوستن تودور، پیرلو و دیگر اعضای تیم امروز در محل تمرین حضور یافتند تا تمرینات پیش فصل شروع گردد. از میان بازیکنان هم آرون رمزی، کریستین رومرو و ماتیا پرین تا این لحظه در زمین تمرین حضور پیدا نموده اند.

اعضای تیم یوونتوس باید ابتدا تست های مربوط به کرونا را پشت سر بگذارند و سپس اولین جلسه تمرینی را برگزار نمایند. رسانه کوریره تورینو اعلام نموده بازیکنان بین المللی (غیر ایتالیایی) قرار است از اواخر هفته به تمرینان اضافه شوند. اگرچه که احتمالا 9 سپتامبر (10 روز مانده به شروع فصل) تمام اعضا در تمرین حضور پیدا خواهند کرد.

نکته جالب در اولین حضور پیرلو، استقبال بسیار خوب طرفداران یوونتوس از این سرمربی جوان بود. این مسئله در تمامی عکس هایی که از محل تمرین، در سایت یووه منتشر شده، قابل مشاهده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1278

به "اولین حضور پیرلو در زمین تمرین یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین حضور پیرلو در زمین تمرین یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید