بازیکنان کارکشته پرسپولیس اسیر حواشی نمی شوند، برگزاری جلسه با بازیکنان عظیم تر امری معمول است

به گزارش فیس راز، مدیر باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم همگی باتجربه و خودساخته هستند، تازه از راه نرسیده اند و کارکشته تر از آن هستند که بخواهند تحت تأثیر این مسائل قرار بگیرند.

بازیکنان کارکشته پرسپولیس اسیر حواشی نمی شوند، برگزاری جلسه با بازیکنان عظیم تر امری معمول است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، افشین پیروانی در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط از شرایط بازیکنان و طولانی تر شدن دوران تعطیلی فوتبال و طرح برخی شایعات، سخن گفت.

*تعطیلی فوتبال همان طور که پیش بینی شده بود، طولانی تر شد و احتمالاً بیشتر هم به درازا می کشد. حداقل تا 15 اردیبهشت که از تمرینات هم خبری نخواهد بود.

به هر حال قابل پیش بینی بود و همان طور که همواره گفتیم اولویت اول، بحث سلامتی مردم و سرکوب این بیماری است. مثل همه مردم جهان، ما هم آرزو می کنیم که این بیماری هرچه سریع تر ریشه کن شده یا راه درمان قطعی آن با کوشش دانشمندان پیدا گردد. به هر حال هر یک باید به سهم خودمان کمک کنیم. مردم هم ضروری است تا حد امکان در خانه بمانند و در صورت اجبار به خروج، توصیه ها را رعایت نمایند.

در این جا باز هم باید از قهرمانان این روزها یعنی اعضای کادر درمانی و خانواده های آن ها در تمام جهان یاد و به ویژه از کادر درمانی کشور قدردانی کنیم که خود را آگاهانه برای نجات جهان، کشور و دیگران به خطر انداخته اند. این حماسه قابل وصف نیست. ما هیچ گاه این شجاعت ، فداکاری و عظیمی آن ها را فراموش نخواهیم کرد. سلامتی خود و عزیزان مان و این میزان آرامش و اطمینان خاطر که از این بابت داریم را مدیون این عزیزان هستیم. امیدوارم روزی که همه اتفاقات به کمک خدا تمام شد. از مسئولان تا تک تک ما در هر موقعیتی که قرار داریم فراموش نکنیم، آن ها خودشان و عزیزانشان را به خاطر ما و عزیزان ما در چه شرایط خطرناکی قرار دادند. این فداکاری، جبران شدنی نیست ولی آرزو می کنم که حداقل فراموش کار نباشیم و چه امروز و جه در آینده، تا آن جا که می توانیم حق مطلب را ادا کنیم.

در حال حاضر فقط می توانیم به عزیزان کادر درمان بگوییم هر لحظه به یادشان هستیم و برای سلامتی و عاقبت به خیری آن ها دعا می کنیم و خود را مدیون شان می دانیم.

*از بازیکنان چه خبر؟ در چه شرایطی قرار دارند. فکر می کنید واقعاً تمرین های انفرادی و کنترل از راه دور پاسخگو خواهد بود؟

در این باره، کادر فنی با اشراف بهتری می تواند شرح بدهد ولی مسئله این است که جهانی فوتبال برای اولین بار این شرایط را تجربه می نماید. کادر فنی هم کاملاً بازیکنان را به طرقی که می گردد و از راه دور زیر نظر دارد. ارتباط برقرار است و شرایط هر بازیکن چک می گردد. مربی بدنساز طبق نظر سرمربی، برنامه تمرینی را به بازیکنان می دهد و از راه دور روی کار آن ها نظارت دارد. از سوی دیگر بازیکنان پرسپولیس، حرفه ای هستند و چند سال است پرسپولیس و خودشان را در بالاترین سطح نگه داشته اند. خود مراقبتی به بخشی از رفتار حرفه ای آن ها بدل شده است. در این جا البته باید از پزشک تیم هم تشکر کنم که به طور مرتب، شرایط و علایم بازیکنان و حتی خانواده های آن ها را پیگیری می نماید و خدا را شکر تا این جا مسئله ای نداشته ایم. برای آغاز بازی ها هم که تابع قانون هستیم. اول باید دید تکلیف این بیماری چه می گردد. در حال حاضر تمرکز روی سلامت مردم و حفظ جان انسان ها است.

*شایعاتی منتشر می گردد مبنی بر این که برگزاری جلساتی با بازیکنان در باشگاه باعث اختلاف و دو دستگی بین اعضای تیم شده است. این مسئله باعث نگرانی طرفداران شد.

قبل از هرچیز باید به طرفداران بگویم، بازیکنان پرسپولیس، همگی باتجربه و خودساخته هستند. تازه از راه نرسیده اند و کارکشته تر از آن هستند که بخواهند تحت تأثیر این مسائل قرار بگیرند. بالاخره کار در پرطرفدارترین تیم آسیا که آن ها را در مرکز توجه رسانه ها، شبکه های اجتماعی و فراوری بیشترین اخبار قرار داده است باعث شده تا تجربه کافی داشته باشند. قطعاً به خاطر چنین مواردی دچار مشکل نمی شوند.

آن ها خوب می دانند که قهرمانی های سال های اخیر، در سایه اتحاد، همدلی و دوستی به دست آمده است. برای حفظ آن از حاشیه ها و مسائل بسیار گذشته اند و قطعاً با همین تفکر پیش می فرایند.

مدیریت باشگاه هم قصد داشت و دارد با تعدادی از بازیکنان در چند جلسه ملاقات کند. بالاخره شرایط به وجود آمده به خاطر بیماری کرونا و لزوم رعایت موازین بهداشتی موجب شده است که امکان برگزاری جلسات با تعداد نفرات زیاد ممکن نباشد. تمرین هم نیست که مدیریت باشگاه با حضور در محل استادیوم جلسه عمومی داشته باشد. مثلاً همین الآن قرار است جلسه دیگری با تعدادی از بازیکنان انجام گردد. قرار بود در روزهای گذشته باشد ولی مشغله کاری زیاد مدیریت برای برطرف مسائل اقتصادی و راه انداختن چرخ اقتصاد باشگاه آن را به تعویق انداخت. در باشگاه پرسپولیس همه در کوشش هستند تا مسائل اقتصادی را بر طرف نموده و آن را از جلوی پای تیم بردارند. طبیعی است که برخی هم این ها را نمی خواهند و برای آن کوشش می نمایند. فکر و ذکر دیگر همه ما حفظ و ادامه آرامش حاکم بر پرسپولیس است.

*این جلسات با چه هدفی انجام می گردد.

این قبیل جلسات همواره بوده است. حتی وقتی که کرونایی وجود نداشت. الآن که طبیعی است، جلسات خیلی پرتعداد نباشد. این که مدیریت باشگاه با یک سری بازیکنان عظیم تر، قدیمی تر یا نماینده دیگر بازیکنان مصاحبه داشته باشند یک امر معمول بوده و هست و اصلا خارج از عادت نیست. بالآخره بازیکنان گاهی درباره مسائل تیمی یا خود صحبت دارند. قبل از این بوده و در آینده نیز، چنین خواهد بود. تنها مختص پرسپولیس هم نمی گردد. بحث دو دستگی و این قبیل موارد هم در کار نیست. امیدواریم در این شرایط کرونا که در کل ذهن همه مردم به خاطر آن تحت فشار است، با چنین شایعاتی یا انتشار برخی اظهارنظرهای غیر مسئولانه و سودانگارانه افراد، درباره لیگ، ذهن و روح طرفداران پرسپولیس و در کل اهالی فوتبال بیشتر آزرده نگردد. مطمئناً همه این ها با آغاز دوباره فوتبال و ادامه حضور قدرتمندانه پرسپولیس، سرانجام می یابد.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1063

به "بازیکنان کارکشته پرسپولیس اسیر حواشی نمی شوند، برگزاری جلسه با بازیکنان عظیم تر امری معمول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان کارکشته پرسپولیس اسیر حواشی نمی شوند، برگزاری جلسه با بازیکنان عظیم تر امری معمول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید