بانک سرمایه قهرمان شد، دومین طلای متوالی شاگردان کارخانه

به گزارش فیس راز، تیم والیبال بانک سرمایه با شکست نماینده ژاپن در مرحله نهایی رقابت های قهرمانی آسیا، دوازدهمین طلا ایران و دومین عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها را به دست آورد.

بانک سرمایه قهرمان شد، دومین طلای متوالی شاگردان کارخانه

جهت دریافت خدمات طراحی نمای ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا که از هفتم تیرماه به میزبانی ویتنام شروع شده بود، امروز (پنج شنبه) با قهرمانی بانک سرمایه به سرانجام رسید.

در ملاقات نهایی این رقابت ها تیم والیبال بانک سرمایه به مصاف تویودای ژاپن رفت و در سه ست متوالی با امتیازهای 39 بر 37، 25 بر 14 و 25 بر 23 به پیروزی رسید تا برای دومین بار متوالی مقام قهرمانی این رقابت ها را به دست آورد.

بانکی ها در این دوره از رقابت ها 6 بار به میدان رفتند و در همه بازی ها برابر حریفان به پیروزی رسیدند تا والیبال ایران برای دوازدهمین بار بر روی سکوی نخست آسیا در رقابت های باشگاه های قاره کهن قرار گیرد و سهمیه حضور در رقابت های جهانی سال 2018 را نیز به دست آورد.

مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، اوکاش ژیگادوو، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، فرهاد ظریف، قاسم کارخانه، علی شفیعی، علیرضا جلالی، مجتبی یوسفی، بهزاد حیدری شاهی و رحمان داوودی 14 بازیکن تیم بانک سرمایه در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا بودند.

همچنین مصطفی کارخانه به عنوان سرمربی، مصطفی منطقی (سرپرست)، سیامک افروزی (پزشک)، محمدرضا تندروان و کامبیز یعقوبی (مربیان)، رضا زینل زاده (مربی بدنساز)، علیرضا پیشیاره (ماساژور) و علی تاج الدین به عنوان آنالیزور تیم بانک سرمایه را در این رقابت ها همراهی کردند.

در ملاقات رده بندی این رقابت ها نیز تیم العربی قطر سه بر یک نماینده قزاقستان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت تا نسبت به سال گذشته یک پله نزول را تجربه نموده باشد. العربی در سال 2016 در ملاقات نهایی مغلوب بانک سرمایه شد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.

اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در هانوی نیز از جمله تماشاگران ملاقات بانک سرمایه و تویودای ژاپن در مرحله نهایی رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا بودند.

نمایندگان ایران تا کنون 19 مدال شامل 12 طلا، چهار نقره و سه برنز در رقابت های باشگاه های آسیا به دست آورده اند. تیم پیکان با کسب 11 عنوان از جمله 7 مقام قهرمانی در سالهای 2002، 2006، 2007، 2008 ، 2009، 2010 و 2011، دو نایب قهرمانی در سالهای 2000 و 2004 و دو مقام سومی در سال های 1999 و 2015 در این مسابقات به عنوان پرافتخارترین تیم آسیا شناخته می گردد.

تیم های بانک سرمایه با دو مقام قهرمانی در سال های 2016 و 2017، صنام با یک قهرمانی در سال 2004 و یک نایب قهرمانی در سال 2002، متین ورامین با یک قهرمانی سال 2014، تیم سایپا با یک مقام نایب قهرمانی در سال 2005 و تیم کاله مازندران با یک مقام قهرمانی در سال 2013 و یک عنوان سومی در سال 2012 به کار خود در این مسابقات سرانجام دادند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 810

به "بانک سرمایه قهرمان شد، دومین طلای متوالی شاگردان کارخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک سرمایه قهرمان شد، دومین طلای متوالی شاگردان کارخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید