آنالیز آخرین جزئیات احداث پلاسکو در جلسه مشترک رئیس بنیاد مستضعفان و شهردار تهران

به گزارش فیس راز، شهردار تهران و رئیس بنیاد مستضعفان در جلسه مشترک خود، آخرین شرایط احداث ساختمان جدید پلاسکو را تشریح کردند.

آنالیز آخرین جزئیات احداث پلاسکو در جلسه مشترک رئیس بنیاد مستضعفان و شهردار تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در حاشیه جلسه امضای تفاهم همکاری مشترک با شهرداری تهران در خصوص آخرین توافقات انجام شده درباره ساختمان پلاسکو اظهار کرد: ما مشترکاً این نوید را می دهیم که پلاسکو با سرعت ساخته می گردد و طبق قولی که ما دادیم، پلاسکو تا نیمه دوم سال 99 طبق پروانه، طبق نقشه و طبق ضوابط شهرسازی و شهرداری ساخته خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: البته قبلا این مراحل در کمیسیون ماده 5 و شورای عالی شهرسازی طی شده، ولی ما قطعا مراقب هستیم که پلاسکو طبق ضوابط فنی ساخته گردد و این به نفع کسبه آنجا و شهر تهران است.

وی با اشاره به بعضی مسائل اخیر پیش آمده نیز گفت: در حال حاضر سرعت کار در پلاسکو خوب است و حتی بعد از بعضی مسائل پیش آمده، شهرداری هم مانع ساخت پلاسکو نشد و یک روز هم آنجا تعطیل نبود. ولی خب طبیعی است شهرداری مسائل و ضوابط خودشان را دنبال کند.

فتاح در ادامه به صحبت های شهردار تهران اشاره نمود و اضافه کرد: آقای حناچی هم فرمودند که مسائل آنجا بعد از اخذ پروانه که به زودی صادر می گردد در یک چهارچوب و تفاهم کلی حل می گردد و اصلا جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

رئیس بنیاد مستضعفان در سرانجام اعلام نمود: ما سعی می کنیم تا نیمه دوم سال آینده طبق زمان بندی موجود، به قولی که قبلا دادیم عمل کنیم.

پیروز حناچی شهردار تهران نیز در خصوص ساخت ساختمان پلاسکو نیز گفت: توافق ما این است که راستا فنی به درستی طی گردد و این یعنی پروانه پلاسکو صادر خواهد شد.

شهردار پایتخت اعلام نمود: در خصوص مسائل مالی فی مابین نیز عرصه فعالیت های مالی ما آنقدر وسیع است که این موضوع نیز در همان قالب، پیگیری و حل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 722

به "آنالیز آخرین جزئیات احداث پلاسکو در جلسه مشترک رئیس بنیاد مستضعفان و شهردار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز آخرین جزئیات احداث پلاسکو در جلسه مشترک رئیس بنیاد مستضعفان و شهردار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید