بهره برداری از 217 واحد مسکونی جدید در منطقه زلزله زده زهان

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت:217 واحد مسکونی جدید که از اوایل اسفند سال گذشته تا 20 فروردین سال جاری در منطقه زلزله زده زهان این استان ساخته شده است به بهره برداری رسید .

بهره برداری از 217 واحد مسکونی جدید در منطقه زلزله زده زهان

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران ازبیرجند ،علی اصغر آسمانی مقدم در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با تحویل این تعداد مسکن جدید ، هم اکنون 970 زلزله زده بخش زهان خراسان جنوبی ، در منازل مقاوم جدید اسکان داده شده اند .

ویاضافه نمود : از این تعداد واحد 176 واحد تخریب کامل شده بودند که همگی ساخته و تحویل متقاضیان شده و مابقی واحدهای بودند که 10 تا 70 درصد آسیب دیده بودند .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اعلام کرد:خانه های آسیب دیده نیز با تسهیلات بنیاد مسکن بازسازی و تحویل زلزله زدگان شده است .

آسمانی مقدم اضافه نمود:برای بازسازی هر واحد مسکونی زلزله زده در منطقه زهان ، 12 میلیون و 500 هزار تومان تسهیلات بانکی و 2 میلیون تومان یاری بلاعوض به زلزله زدگان پرداخت شده است .

وی اعلام کرد:در زلزله 15 آذر پارسال در بخش زهان خراسان جنوبی ،2هزار واحد مسکونی آسیب دید که از این تعداد 176 مورد به طور کامل تخریب شد و مابقی 10 تا 70 درصد آسیب دیدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای تمامی این دو هزار واحد تخریب شده ، پرونده بازسازی تشکیل شده است اضافه نمود: از این تعداد تا کنون هزار و 288 مورد با بانک عقد قرار داد نموده اند که هزار و 150 متقاضی با دریافت تسهیلات و یاری بنیاد مسکن ، ساخت منازل شان را شروع و یا تکمیل نموده اند .

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 998

به "بهره برداری از 217 واحد مسکونی جدید در منطقه زلزله زده زهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 217 واحد مسکونی جدید در منطقه زلزله زده زهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید