به ایثارگران، تسهیلات صندوق توسعه ملی اعطا خواهد شد

به گزارش فیس راز، تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از ابلاغ دستورالعمل اصلاحی بهره مندی جامعه ایثارگری از اعتبارات و تسهیلات صندوق توسعه ملی اطلاع داد.

به ایثارگران، تسهیلات صندوق توسعه ملی اعطا خواهد شد

به گزارش بنیاد شهید و ایثارگران، محمد حسن آزما با اعلام این خبر اضافه کرد: ضوابط بهره مندی اشخاص حقیقی و حقوقی جامعه ایثارگری از تسهیلات صندوق توسعه ملی موضوع تبصره یک بند پ ماده 52 قانون الحاقی بعضی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات اقتصادی دولت تهیه و جهت بهره برداری به واحدهای ذیربط استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ شده است.

وی با اشاره به ویژگی های دستورالعمل ابلاغی اعلام کرد: این دستورالعمل با توجه به رویکردهای تحولی و ضرورت جلب رضایت جامعه ایثارگری و بهره مندی آنان از حداکثر ظرفیت های اعتباری تدوین شده است و تهیه آن با بهره گیری از نظرات کارشناسی ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ها و استخراج نقاط ضعف و قوت دستورالعمل قبلی انجام شده است.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران ادامه داد: با پی گیری صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و با حمایت های راهبردی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امکان بهره مندی ایثارگران از تسهیلات صندوق توسعه ملی در بخش های صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری به وسیله بانک دی به عنوان بانک عامل اصلی و بانک های توسعه تعاون و کشاورزی فراهم شده است.

آزما در انتها از امضای توافق نامه همکاری مدیران عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و بانک دی اطلاع داد و گفت: انعقاد توافق نامه همکاری با سایر بانک ها نیز در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1541

به "به ایثارگران، تسهیلات صندوق توسعه ملی اعطا خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به ایثارگران، تسهیلات صندوق توسعه ملی اعطا خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید