تامین منابع مالی طرح ها تاپایان سال ازسیاست های دولت تدبیر است

به گزارش فیس راز، معاون رئیس جمهور گفت: تأمین منابع مالی طرح ها و پروژه های قابل بهره برداری تا سرانجام امسال از سیاست های دولت تدبیر و امید است.

تامین منابع مالی طرح ها تاپایان سال ازسیاست های دولت تدبیر است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمدباقر نوبخت ظهر جمعه در حاشیه بازدید از فرایند احداث سد پل رود رودسر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 73 درصدی برخوردار است.

وی افزود: بر اساس هماهنگی های اجرا شده، امکانات و شرایط فنی و اجرایی برای بهره برداری و آبگیری این سد تا سرانجام سال 99 وجود دارد.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به ضرورت تأمین آبرسانی زراعی، گفت: شرایط پرداخت منابع مالی و اعتبارات لازم برای اینکه قرارگاه خاتم الانبیا تا سرانجام سال 99 ساختمان سد را تحویل دهد وجود دارد.

نوبخت به انعقاد تفاهم نامه بین سازمان برنامه و بودجه، قرارگاه خاتم الانبیا و امور آب در هفته آینده اشاره و تاکید کرد: در هفته گذشته از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور بیش از 31 هزار و 220 میلیارد تومان اعتبار برای طرح ها و پروژه های عمرانی که تا سرانجام سال 99 تحویل می شوند پرداخت شده است.

معاون رئیس جمهور گفت: سیاست دولت تدبیر و وامید بر این است که همه طرح ها و پروژه هایی که تا سرانجام امسال قابلیت بهره برداری دارند پرداخت شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1136

به "تامین منابع مالی طرح ها تاپایان سال ازسیاست های دولت تدبیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین منابع مالی طرح ها تاپایان سال ازسیاست های دولت تدبیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید