تاکید معاون مطبوعاتی بر اعطای وام به خبرنگاران

به گزارش فیس راز، معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت که به زودی وام های 20 تا 170 میلیونی با کارمزد 4 درصد به خبرنگاران اعطا می گردد.

تاکید معاون مطبوعاتی بر اعطای وام به خبرنگاران

به گزارش خبرنگاران، محمد سلطانی فر در صفحه شخصی خود در توئیتر اظهار داشت که با اجرای طرح بیمه تکمیلی از 26مردادماه، سه هزار نفر تحت پوشش قرار می گیرند که از مبلغ800 هزار تومان حق بیمه تکمیلی، یک سوم آن توسط خبرنگار و دو - سوم آن نیز توسط وزارت ارشاد پرداخت خواهد شد.

او همچنین اظهار کرد که به زودی وام های 20 تا 170 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد به خبرنگاران اعطا می گردد.

معاون امور مطبوعاتی همچنین درباره بحران کاغذ که مدتی است گریبان گیر مطبوعات گردیده است، نوشت: کمیته های متعددی درحوزه کاغذ تشکیل و این بازار در حال ساماندهی است. در این راستا دو حوزه دیگر را نیز فعال نموده ایم؛ یکی فراوری کاغذ روزنامه از روزنامه باطله و دیگری حمایت از فراوری کاغذ از سنگ 20هزار تن کاغذ نیز به عنوان دخیره استراتژیک توسط وزارت ارشاد پیش بینی گردیده است.

او اظهار کرد: 70 تا 90 هزار تن کاغذ مصرف سالیانه مطبوعات در ایران است که فقط همشهری 30 هزار تن مصرف دارد. مجوز واردات کاغذ را به روزنامه های بزرگ داده ایم. مشکلات کارخانه چوب و کاغذ مازندران در حال حل شدن است و این ظرفیت به زودی فعال می گردد.

به گزارش خبرنگاران، سلطانی فر روز سه شنبه (23 مرداد) در بخشی از سخنان خود در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه مطبوعات محلی استان تهران از امضای تفاهم نامه ای برای اعطای وام 20 تا 170 میلیونی به خبرنگاران اطلاع داد اما جزئیات این تفاهم نامه و نحوه اعطای وام هنوز اعلام نگردیده است.

منبع: isna.ir
انتشار: 11 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 10

به "تاکید معاون مطبوعاتی بر اعطای وام به خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید معاون مطبوعاتی بر اعطای وام به خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید