تساوی همشهریان در دربی پایتخت ایتالیا، لاتزیو از اینتر سبقت گرفت

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: تیم های رم و لاتزیو در آخرین دیدار هفته سی ویکم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا به تقسیم غنایم رضایت دادند.

تساوی همشهریان در دربی پایتخت ایتالیا، لاتزیو از اینتر سبقت گرفت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته (دوشنبه) در آخرین دیدار از هفته سی ویکم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا، تیم های رم و لاتزیو در استادیوم المپیکوی پایتخت ایتالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک سرانجام پیدا کرد.

گل نخست این بازی به نام لاتزیو به ثبت رسید زمانی که هرنانس در دقیقه 16 دروازه جالوروسی را باز کرد. لاتزیو در دقیقه 49 بازی این فرصت را داشت که اختلاف را به 2 گل افزایش دهد اما به هدر رفتن پنالتی تیم توسط هرنانس این فرصت را از نیمه آبی شهر رم گرفت.

لاتزیو تاوان این موقعیت از دست رفته را در دقیقه 56 داد و آن زمانی بود که فرانچسکو توتی، کاپیتان قرمزپوشان پایتخت از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. در ادامه کار برای لاتزیو سخت تر شد وقتی که داور جوزپه بیاوا، دفاع وسط این تیم را با نشان دادن کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج کرد، هرچند رم از فزونی عددی بازیکنان خود استفاده نکرد تا بازی با همان تساوی یک بر یک به سرانجام برسد.

لاتزیو به لطف یک امتیاز این بازی 51 امتیازی شد و با سبقت از اینتر، جای این تیم را در جدول رده بندی سری A گرفت. این تساوی اما تغییری در صندلی رمی ها در جدول به وجود نیاورد تا آنها همچنان روی پله هفتم جدول بایستند.

با احتساب نتیجه این بازی که پرونده هفته سی ویکم سری A را بست جدول رده بندی این رقابت ها به صورت زیر است:

1- یوونتوس 71 امتیاز

2- ناپولی 62 امتیاز

3- میلان 58 امتیاز

4- فیورنتینا 52 امتیاز

5- لاتزیو 51 امتیاز

منبع: تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 324

به "تساوی همشهریان در دربی پایتخت ایتالیا، لاتزیو از اینتر سبقت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی همشهریان در دربی پایتخت ایتالیا، لاتزیو از اینتر سبقت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید