کوشش پشت پرده برای تبدیل استراماچونی به متهم

به گزارش فیس راز، طرفداران استقلال مراقب باشند فریب این ادعا ها را نخورند. اگر واقعاً استراماچونی خواستار دستمزد بیشتر شده، مدیران باشگاه برای اثبات ادعای شان مفاد قرارداد تازه را منتشر نمایند.

کوشش پشت پرده برای تبدیل استراماچونی به متهم

از طراحی وبسایت دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

در ظاهر قضیه، دیروز همه در کوشش بودند استراماچونی را راضی نمایند به استقلال برگردد و راهنمایی تیمی که خودش تبدیل به مدعی نموده را برعهده بگیرد، اما متأسفانه این فقط ظاهر قضیه است و پشت پرده عده ای در حال پرونده سازی برای مرد ایتالیایی هستند و می خواهند او را از چشم طرفداران بیندازند.

به گزارش خبر ورزشی، این عده ابتدا کوشش کردند بازیکنان استقلال را روبه روی استراماچونی قرار بدهند، اما وقتی به بن بست خوردند، بازی را به فضای مجازی کشاندند. به همین دلیل، شایعه ای راه افتاد به این مضمون که استراماچونی پولش را نقد می خواهد، مبلغ قراردادش را بالا برده و مدت قراردادش را پایین آورده و سریعاً به چند نفر هم توصیه کردند در حرف های شان بگویند ما نباید زیر بار این خفت برویم و هرچه استراماچونی شرط گذاشت، بپذیریم.

طرفداران استقلال مقابل این اظهارنظر های عجیب موضع گرفتند و باورشان نشد سرمربی محبوب شان واقعاً خواسته های غیرمنطقی داشته باشد. البته اگر واقعاً استراماچونی شرط جدیدی گذاشته باشد هم حق دارد. آقایان روز اول به سرمربی اینتر دروغ های شاخدار گفتند و مدعی شدند مجموعه انقلاب و استادیوم آزادی متعلق به خودشان است. در طول این چند ماه هم فقط به او گفته اند: هیچ مسئله ای نیست، فردا انجام می دهیم ... (البته این را نباید به حساب دروغگویی گذاشت، دوستان از زبان انگلیسی، غیر از هلو و بای، یس و نو، همین نو پرابلم و تومارو را بلدند وگرنه امکان نداشت در جواب تمام حرف های استراماچونی فقط همین دو کلمه را به او بزنند!)

حالا استراماچونی را به جایی رسانده اند که می گوید هیچ حرفی را قبول ندارم، ضمانت کتبی می خواهم، پولم را باید گارانتی کنید، حق فسخ در سرانجام سال اول باید با خودم باشد. استراماچونی حق فسخ را برای این می خواهد که اگر بار دیگر پولش عقب افتاد، فسخ کند و برود یا اگر باز هم پولش را از حساب شخصی به حسابش ریختند و حساب او در ایتالیا بلوکه شد، بتواند قراردادش را فسخ کند و برود یا اگر سرانجام فصل مشکل اقتصادی استقلال حل نشده بود، ناچار نباشد سال دوم هم در استقلال بماند.

طرفداران استقلال مراقب باشند فریب این ادعا ها را نخورند. اگر واقعاً استراماچونی خواستار دستمزد بیشتر شده، مدیران باشگاه برای اثبات ادعای شان مفاد قرارداد تازه را منتشر نمایند. اصلاً چه اشکالی دارد قرارداد اولیه استراماچونی هم منتشر گردد تا مردم در جریان چند و، چون کار قرار بگیرند؟ اصلاً اگر راست می گویید استراماچونی را با طرفداران روبه رو کنید و بگویید خودش خواسته هایش را به طرفداران بگوید (استرا پیام داده اصلاً هیچ چیز اضافه ای از استقلال نخواسته است).

آقایان همانطور که روز اول به مردم نگفتند چگونه با استراماچونی توافق کردند و در جریان فصل هم نگفتند چگونه او را به مرز انفجار رساندند، الان هم نباید مسائل را به مردم بگویند. به طرفداران چه مربوط که استراماچونی چه می خواهد؟ طرفدار در تمام روز های بد پشت این مربی جوان ایستاد تا استقلال او شکل بگیرد. طرفدار حالا دوست دارد آرامش تیم محبوب خودش را ببیند. همان هایی که با بی تفاوتی شان استراماچونی را فراری دادند، حالا خودشان هم او را برگردانند.

صدالبته اگر واقعاً استراماچونی خواسته های غیرمعقول دارد، باید روبه رویش ایستاد و قرار نیست هر چه او گفت، ما چشم بگوییم، اما سوء مدیریت، کار را به این نقطه رسانده و مهم تر از همه این که باید مستقیم با خود او حرف زد و حرف ها را از زبان خودش شنید نه از زبان واسطه ها.

منبع: عصر ایران
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 717

به "کوشش پشت پرده برای تبدیل استراماچونی به متهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش پشت پرده برای تبدیل استراماچونی به متهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید