تنبیه انضباطی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران

به گزارش فیس راز، منابع خبری از احتمال تنبیه انضباطی برایان هوک به اتهام اخراج بعضی از کارکنان وزارت خارجه این کشور با اغراض سیاسی خبر داده اند.

تنبیه انضباطی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران

به گزارش ، به نقل از روزنامه دیلی بیست، دو منبع در دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از احتمال تنبیه انضباطی برایان هوک، نماینده ویژه این کشور در امور ایران خبر دادند.

به گفته این منابع که جزو افراد مشارکت کننده در تحقیقات از برایان هوک هستند، وی متهم است بعضی از کارکنان وزارت خارجه آمریکا را با اغراض سیاسی اخراج نموده است.

دفتر بازرسی کل وزارت خارجه آمریکا در حال رسیدگی به گزارش هایی است که طبق آن برایان هوک و سایر مقام های این وزارتخانه بعضی از کارکنان را به دلیل وفادار بودن به دولت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا از کار تعلیق نموده و یا تصمیماتی مشابه در مورد آن ها اتخاذ نموده اند.

چندین فعال سیاسی در ماه های گذشته این ادعا ها را درباره برایان هوک و بعضی دیگر از مقام های وزارت خارجه آمریکا مطرح نموده اند و دفتر بازرسی کل هم اقدام به آنالیز بعضی اسناد در این ارتباط نموده است.

پیشنهاد در نظر دریافت تنبیه انضباطی برای برایان هوک در گزارش جدیدی که دفتر بازرسی کل ظرف چند هفته آینده آن را منتشر خواهد نمود مطرح خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 464

به "تنبیه انضباطی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنبیه انضباطی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید