تکمیل بیمارستان 160 تختخوابی نیاز تنکابن است

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، سید امیر حسینی جو ظهر دوشنبه در جمع مردم شهرستان در مصلا شهر هم زمان با سفر دولت به استان گفت: تنکابن از دیرباز مناطق وسیعی را از رودسر تا نور تحت سیطره خود داشته است و اکنون نیز به عنوان مرکز سوق الجیشی بین گیلان و مازندران مطرح است و با تقدیم 561 شهید دین خود را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کرده است.

تکمیل بیمارستان 160 تختخوابی نیاز تنکابن است

وی بیان داشت: این شهرستان با دارا بودن ظرفیت های قوی و غنی در تمام زمینه ها مانند گردشگری، کشاورزی، دامداری، پرورش گل و گیاه و آبزیان برخوردار بوده و به دلیل نداشتن زیرساخت های مناسب، چشم امید به حمایت دولت دارد تا با حمایت و توجه در جهت توسعه قرارگرفته مشکل اشتغال آن حل شود.

حسینی جود با اشاره به پیشینه مطلوب کارخانه خزر خز گفت: این کارخانه درگذشته هزار نفر نیروی انسانی را بکار گرفته بود ولی حدود 10 سال تعطیل شده و شروع به کار آن انتظار جدی مردم منطقه است.

فرماندار ویژه تنکابن خواستار پرداخت مطالبات کشاورزان زیان دیده برف 92 شد و گفت: تنکابن در تولید مرکبات، کیوی صاحب نام است و اگر این مسائل و مطالبات نادیده گرفته شود، اقتصاد منطقه لطمه جدی خواهد خورد.

وی پسماند و آب شهری و سیستم فاضلاب شهری، مهار آب سطحی را از مسائل شهرستان بیان نمود و گفت: امید می رود با حمایت دولت این مسائل رفع شود.

فرماندار تنکابن گفت: برای تکمیل شدن 277 پروژه نیمه تمام 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 904

به "تکمیل بیمارستان 160 تختخوابی نیاز تنکابن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل بیمارستان 160 تختخوابی نیاز تنکابن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید