تیراندازی قهرمانی دنیا، هشتمی رستمیان در تپانچه بادی و ناکامی بانوان در صعود به فینال تفنگ 50 متر

به گزارش فیس راز، در ادامه مسابقات تیراندازی قهرمانی دنیا در کره جنوبی هانیه رستمیان پس از صعود به فینال در رده هشتم ایستاد.

تیراندازی قهرمانی دنیا، هشتمی رستمیان در تپانچه بادی و ناکامی بانوان در صعود به فینال تفنگ 50 متر

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات تیراندازی قهرمانی دنیا و رقابت های کسب سهمیه المپیک 2020 در کره جنوبی و در مرحله نیمه نهایی تفنگ 50 متر درازکش بانوان مه لقا جام بزرگ با 617.7 و الهه احمدی با 614.7 امتیاز به ترتیب در صندلی بیست و هفتم و چهل و چهارم دنیا به کار خود انتها دادند.

در انتها مرحله مقدماتی رشته تپانچه بادی جوانان نیز هانیه رستمیان به عنوان نفر هفتم با 570 امتیاز برای نخستین بار در ادوار تیراندازی راهی فینال شد و در انتها با قرار دریافت در صندلی هشتم دنیا به کار خود انتها داد.

این رقابت ها فردا پنج شنبه 15 شهریورماه در تفنگ سه وضعیت آقایان با ترکیب پوریا نوروزیان، حسین باقری و مهیار صداقت پیگیری خواهد شد. فاطمه امیری بهزادی، شیوا فرح پور و سپیده سیرانی نیز در رشته تراپ بانوان در 2 راند باقی مانده پا به جوخه آتش می گذارند.

در رشته تپانچه بادی آقایان، وحید گل خندان، جواد فروغی و ابرهیم برخورداری برابر حریفان دنیای خود قدرت نمایی خواهند کرد. در انتها نیز عرفان صلواتی تیرانداز کشورمان در رشته تپانچه بادی رده سنی جوانان به مصاف حریفان دنیای خود می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 53

به "تیراندازی قهرمانی دنیا، هشتمی رستمیان در تپانچه بادی و ناکامی بانوان در صعود به فینال تفنگ 50 متر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی قهرمانی دنیا، هشتمی رستمیان در تپانچه بادی و ناکامی بانوان در صعود به فینال تفنگ 50 متر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید