جذب حداقلی اعتبارات شهرداری رشت از محل منابع ملی ، تصفیه خانه شیرابه سراوان در مرحله آزمایشی

به گزارش فیس راز، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های تابعه استانداری گیلان گفت: انتظار ما از شهرداری رشت این بود که بودجه 91 میلیارد تومانی از محل منابع ملی جذب گردد؛ اما در حال حاضر جذب اعتبارات به صورت حداقلی انجام گرفته است.

جذب حداقلی اعتبارات شهرداری رشت از محل منابع ملی ، تصفیه خانه شیرابه سراوان در مرحله آزمایشی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سید پویا شهشهانی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های تابعه استانداری گیلان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: شهرداری رشت در سال 98، 91 میلیارد تومان ابلاغ اعتبار داشت که بخشی از این اعتبار مربوط به پروژه احداث نیروگاه زباله سوز و بخش دیگر مربوط به کمپوست و کارخانه تصفیه شیرابه سراوان بوده است.

بیشتر بخوانید:

انبار زباله ها در گیلان و بودجه ای که شهرداری رشت نمی خواهد / اعتبارات از سال 1398 ابلاغ شده!

شهشهانی عنوان کرد: تصفیه خانه شیرابه سراوان در حال حاضر به بهره برداری رسیده و علیرغم اینکه افتتاح شده است به نظر می رسد این بهره برداری در مرحله آزمایشی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های تابعه استانداری گیلان توضیح داد: در سال 95 با آغاز پروژه هایی، بنا بود که ظرفیت پسماند شرکت کود آلی گیلان در گام اول از 300 تن در روز 500 تن در روز و در گام بعدی به 1000 تن افزایش یابد، اما باتوجه به تخصیص اعتبارات در همان سال و سال 98 هنوز ظرفیت کارخانه 300 تن باقی مانده است.

وی گفت: پروژه زباله سوز نیز در دو قسمت در حال پیگیری است. زباله سوز 600 تنی مستقر در رشت در چهار مدول 150 تنی توسط شرکت تی تی اس به نمایندگی از یک شرکت چینی در حال ساخت است و تا به امروز 70 میلیارد تومان به این شرکت جهت ساخت زباله سوز پرداخت شده است. از 30 میلیارد تومانی که سال جاری به این شرکت پرداخت شده تنها 10 میلیارد تومان آن به ارز تبدیل شد و با مکاتبات مکرر از دستگاه های مختلف در حال رایزنی برای تبدیل مابقی مبلغ به دلار و ارسال آن به شرکت سازنده هستند در صورتی که به نظر اینجانب از لحاظ قرار دادی نیازی به اجازه دریافت نیست.

شهشهانی بیان نمود: انتظاراتی که ما از مجموعه شهرداری رشت داشتیم این بود که در خاتمه یک سال کاری و اقتصادی بودجه 91 میلیارد تومانی از محل منابع ملی جذب گردد، اما متاسفانه در حال حاضر جذب اعتبارات به صورت حداقلی انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های تابعه استانداری گیلان تاکید نمود: قرار است زباله های شهر رشت و شهرستان های اطراف که روزانه 1 هزار تن است به شرکت کمپوست کود آلی انتقال داده شده و بخشی این زباله ها که دور ریزاست که جزو خوراک زباله خواهد شد.

وی گفت: در سال 99 پیش بینی اعتبارات ادامه دارد؛ اما با بی اعتمادی به وجود امده ممکن است این کار به پایان و نتیجه خوبی نرسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1265

به "جذب حداقلی اعتبارات شهرداری رشت از محل منابع ملی ، تصفیه خانه شیرابه سراوان در مرحله آزمایشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب حداقلی اعتبارات شهرداری رشت از محل منابع ملی ، تصفیه خانه شیرابه سراوان در مرحله آزمایشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید