حمایت رژیم آل خلیفه از تجاوز آمریکا به پایگاه های حشد شعبی در عراق

به گزارش فیس راز، رژیم بدوی آل خلیفه از تجاوز وحشیانه آمریکا به پایگاه های حشد شعبی در استان الانبار عراق که به شهادت 24 مبارز منجر شد، حمایت نموده است.

حمایت رژیم آل خلیفه از تجاوز آمریکا به پایگاه های حشد شعبی در عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه بحرین، شب گذشته ساعاتی پس از حمله جنگنده های آمریکایی به پایگاه های حشد شعبی در عراق، بیانیه ای صادر و در آن حمایتش را از این جنایت گفت.

وزارت خارجه بحرین با این ادعا، که این بمباران واکنشی به اقدامات جنایتکارانه و مستمر نیروهای حشد شعبی است، گفت که دولت بحرین از نقش استراتژیک و مهم ایالات متحده آمریکا در مقابله با گروه های تروریستی در منطقه تمجید می نماید و حمایت کاملش را از تمامی کوشش ها و گام های آمریکا در راستای تضمین امنیت و صلح منطقه ای و بین المللی اعلام می نماید.

طبق این گزارش، شب گذشته چند پهپاد ناشناس مواضع گردان های حزب الله عراق وابسته به حشد شعبی در شهر مرزی القائم استان الانبار (غرب عراق) را بمباران کردند.

سخنگوی نظامی گردان های حزب الله عراق در گفت وگو با شبکه تلویزیونی المنار گفت، تا به امروز ماحصل حملات آمریکا به مراکز حشد شعبی 24 شهید و بیش از 50 زخمی بوده است.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز بلافاصله پس از انجام این حمله، در بیانیه ای گفت که ارتش این کشور مواضع حشد شعبی در نزدیکی شهر القائم را هدف حمله هوایی قرار داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 778

به "حمایت رژیم آل خلیفه از تجاوز آمریکا به پایگاه های حشد شعبی در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت رژیم آل خلیفه از تجاوز آمریکا به پایگاه های حشد شعبی در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید