خبرنگاران اعتبار اقتصادی تامین مصالح سه ماهه پروژه راه آهن اردبیل-میانه تخصیص یافت

به گزارش فیس راز، اردبیل- خبرنگاران- استاندار اردبیل گفت: منابع اقتصادی تامین اعتبار مصالح زیرسازی پروژه راه آهن اردبیل-میانه تا خرداد ماه 99 معین شده و پیمانکاران باید مصالح مورد احتیاج را تهیه نمایند.

خبرنگاران اعتبار اقتصادی تامین مصالح سه ماهه پروژه راه آهن اردبیل-میانه تخصیص یافت

اکبر بهنامجو روز دوشنبه در بازدید از پروژه راه آهن میانه- اردبیل اظهارداشت: با تامین اعتبار از محل سفر رییس جمهوری، تسهیلات بانک ملی و سازمان برنامه بودجه عملیات زیرسازی این پروژه باید تا آبان ماه 99 طبق برنامه زمان بندی به اتمام برسد.

وی اضافه نمود: بیش از 100 میلیارد تومان تا خاتمه سال به پیمانکاران پل های خاص این پروژه و قطعات در حال انجامی زیرسازی تزریق می گردد تا پیمانکاران مصالح مورد احتیاج خود را تامین نمایند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تمام کارگاه ها با تمام ظرفیت فعال هستند گفت: سه نقطه بحرانی پروژه که شامل سه دهنه پل بزرگ در این جهت که بزرگترین آنها پل سارای و پل آرپاچای به طول 556 متر و 600 متر است، باید با جدیت بیشتر پیگیری و ادامه یابد.

وی ادامه داد: اجرای پل خاص شماره 12 فونداسیون، اجرای شمع، اجرای قطعه صفر و اجرای ستون پایه ها که در قطعه 2/د واقع شده و پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و پیمانکار با امکانات قابل قبول در حال انجامی پروژه است.

وی به اجرای مطلوب پل های خاص13 و 11 را در قطعه 2/د اشاره نمود و گفت: پل خاص 13 به طول180 متر و پل خاص 11 به طول 120 متر نیز از محل های یاد شده برای تهیه مصالح تامین اعتبار شد.

وی با اشاره به اینکه تمام کوشش ما این است عملیات زیرسازی تا خاتمه مهرماه سال99 به اتمام برسد، اظهارداشت: با توجه به تامین اعتباری که در سفر رییس جمهوری به استان اردبیل با همکاری بانک ملی و سازمان برنامه و بودجه و همچنین سایر بخش ها صورت گرفته، دغدغه ای برای پیشرفت فیزیکی مطلوب طبق برنامه زمان بندی شده احساس نمی گردد.

استاندار اردبیل همچنین از شروع عملیات اجرایی رو سازی سمت میانه اطلاع داد و گفت: 30 کیلومتر برای ریل گذاری از سمت میانه آماده شده و در سال آینده از سمت میانه شروع می گردد.

وی ادامه داد: عملیات روسازی و ریل گذاری از سمت اردبیل شروع شده و به طول100 کیلومتر همزمان با اجرای زیرسازی در پل ها در حال انجام است.

استاندار اردبیل گفت: اتصال ریلی راه آهن اردبیل به شهرک صنعتی و منطقه ویژه مالی در دستور کار قرار گرفته و این کار به منظور تسهیل ارسال محموله و محصولات تولیدی صورت می گیرد.

بهنامجو اظهارداشت: این ریل همزمان در ادامه راه آهن اردبیل به طول 10 کیلومتر به سمت پارس آباد انجام می گردد که حدود 70 تا 80 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

به گفته وی ، ایستگاه های در حال انجام در جهت راه آهن اردبیل - میانه همزمان با اتمام پروژه راه آهن تکمیل و افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل به همراه معاون عمرانی از صبح امروز از سمت میانه تا ایستگاه فیروزآباد بازدید و نسبت به برطرف موانع و مسائل پیمانکاران قول داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 928

به "خبرنگاران اعتبار اقتصادی تامین مصالح سه ماهه پروژه راه آهن اردبیل-میانه تخصیص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعتبار اقتصادی تامین مصالح سه ماهه پروژه راه آهن اردبیل-میانه تخصیص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید