خبرنگاران تبعات پنهان&zwnjکاری در خانواده با رمان پس از دروغ

به گزارش فیس راز، تهران- خبرنگاران- رمان پس از دروغ نوشتة کری فیشر با ترجمه زهرا خراسانی نشان می دهد پنهان کردن یک راز کوچک چطور می تواند در خانواده فاجعه بار باشد.

خبرنگاران تبعات پنهان&zwnjکاری در خانواده با رمان پس از دروغ

به گزارش خبرنگاران کری فیشر در پیتر برو انگستان به دنیا آمد و در دانشگاه بات زبان فرانسه و ایتالیایی خواند پس از تحصیل، چند سال به عنوان معلم انگلیسی در اسپانیا مشغول به کار شد و انتها برای تحصیل روزنامه نگاری به انگلستان بازگشت و پس از دوسال کار مدام در مجلات آغاز به نوشتن کرد. او اکنون در شهر بات همراه شوهر و دو فرزندش زندگی می نماید.

رمان پس از دروغ درباره مسائل خانواده است و اینکه چگونه پنهان نگاه داشتن یک اتفاق کوچک توسط یکی از اعضای خانواده می تواند تمام اعضا را درگیر کند و حتی به جایی برساند که شیرازه خانواده از هم پاشیده گردد.

بخشی از کتاب: برخی وقتها یک دروغ می تواند زندگی شما را به دو نیم کند :قبل و بعد و انگار زندگی طوری دست به کار می گردد که باید همانطور پیش بروید و دیگر نمی توانید برگردید. وقتی لیدیا سیزده ساله بود تصمیمی می گیرد که زندگی خانواده اش را خراب می نماید. آنها سی سال با عواقب آن زندگی نموده و تمام کوشش خود را می نمایند تا وانمود نمایند هرگز اتفاقی نیفتاده است...

فیشر در این داستان خواننده را بطور مستقیم وارد قلب خانواده می نماید و خواننده با تصمیماتی در خانواده ای روبرو می گردد که گاه فاجعه بار است و گاه برای جلوگیری از فاجعه بعدی باید تصمیم دیگری گرفت که باز بسته به درست یا غلط بودن تصمیمات گذشته دارد.

لیدیا در 43 سالگی نمی خواهد با حقیقت روبرو گردد و راز خود را برای شوهرش مارک بازگو کند و همین امر باعث گفتن دروغ و دروغ های بیشتری می گردد.

فیشر در این داستان نشان می دهد پنهان کردن یک راز کوچک کوچک می تواند به چیزی عظیم و عظیمتر تبدیل گردد و اینکه گفتن این راز ترسناک تر از خود راز می گردد.

هرچند لیدیا برای حفظ خانواده اش راز خود را پنهان نگاه می دارد این پنهانکاری او را راحت نمی گذارد، برای خانواده اش ستونی پوسیده ایجاد می نماید و هنگامی که آغاز به فروپاشی می نماید همه چیز با آن پائین کشیده می گردد. فیشر در این داستان نشان می دهد بازگو نکردن یک راز کوچک از گذشته آدمی چگونه فاجعه ای می گردد برای حال او و چگونه یک دروغ می تواند همه زمینه های زندگی یک خانواده را تحت تأثیر خود قرار دهد و باعث بی اعتمادی و فاجعه ای گردد.

رمان پس از دروغ توسط انتشارات افق بی انتها در 380 صفحه به تازگی منتشر و روانه بازار شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1472

به "خبرنگاران تبعات پنهان&zwnjکاری در خانواده با رمان پس از دروغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تبعات پنهان&zwnjکاری در خانواده با رمان پس از دروغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید