خبرنگاران خبرنگاران نقش موثری در جهت دهی افکار عمومی دارند

به گزارش فیس راز، خرم آباد - خبرنگاران - استاندار لرستان گفت: خبرنگاران نقش موثری در جهت دهی و تنویر افکار عمومی دارند و بدون توجه به نیازهای مادی در راستا روشنگری تلاش می کنند.

خبرنگاران خبرنگاران نقش موثری در جهت دهی افکار عمومی دارند

به گزارش روز جمعه خبرنگاران سید موسی خادمی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این مناسبت افزود: رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی و مردم سالاری نقش مهمی در فرهنگ سازی عمومی در ابعاد سیاسی و اجتماعی ، جهت دهی و تنویر افکار عمومی دارد و این وظیفه خطیر برعهده خبرنگارانی است که بدون توجه و چشمداشت به نیازهای مادی نستوه و خستگی ناپذیر در جهت اطلاع رسانی صادقانه و مفید، اعتلای اندیشه و بیداری جامعه تلاش می نمایند .

وی گفت: لرستان سربلند مهد پرورش بزرگ مردان و شیر زنانی است که در عرصه های مختلف حماسه ساز بودند و در تقویم افتخارات این مرز و بوم نام خود را جاودان کردند بطوریکه گذر روزها و سال ها یاد و خاطره شان را از اذهان پاک نخواهد کرد و شهید محمود صارمی غیور مردی از تبار لر برای تمام خبرنگاران نماد و اسوه مقاومت و جوانمردی است تا با الگو پذیری از شخصیت و منش حرفه ای آن شهید بزرگوار در جهت اطلاع رسانی و تقویت روحیه مطالبه گری جامعه نقش ارزنده ای ایفا نمایند.

استاندار لرستان در پیام خود اورده است: 17 مرداد ماه هر سال فرصت مغتنمی است تا گرامی بداریم یاد و خاطره شهید محمود صارمی را و از زحمات همه عزیزان خبرنگار که در پاسداری از این حرفه مهم تلاش های شبانه روزی دارند تقدیر و تشکر به عمل آید، همچنین برخود لازم میدانم گرامی بدارم یاد و خاطره شادروان ابراهیم امرایی و محسن سپهوند خبرنگاران پر تلاش لرستانی که هرچند امروز در بین ما نیستند اما قطعا قلم و کلامشان در میان جامعه ماندگار خواهد بود.

خادمی شرح داد: امید است خبرنگاران عزیز هم استانی برای توسعه همه جانبه استان همچون گذشته در انعکاس اخبار و اطلاعات دقیق و شفاف تمام تلاش خود را در جهت افزایش انسجام و همگرایی تقویت روحیه همدلی و هم افزایی و ارتقاء سطح اعتماد عمومی آحاد جامعه معطوف دارند.

17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار شجاع خبرگزاری جمهوری اسلامی است که در مزار شریف افغانستان توسط طالبان به درجه رفیع شهادت نایل شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1256

به "خبرنگاران خبرنگاران نقش موثری در جهت دهی افکار عمومی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خبرنگاران نقش موثری در جهت دهی افکار عمومی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید