خبرنگاران فرماندار: شناسایی واحدهای تولیدی غیرفعال کمیجان در اولویت قرار گرفته است

به گزارش فیس راز، اراک- خبرنگاران - فرماندار شهرستان کمیجان گفت: شناسایی واحدهای تولیدی غیر فعال این شهرستان با توجه به شعار سال در دستور کار ویژه قرار می گیرد.

خبرنگاران فرماندار: شناسایی واحدهای تولیدی غیرفعال کمیجان در اولویت قرار گرفته است

ابراهیم رستمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، نشست های ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری در شهرستان کمیجان فعال تر و تدابیر ویژه ای در راستای برطرف مسائل واحدهای فراوریی با مسئولان امر اندیشیده می گردد.

وی با اشاره به برنامه های ترسیم شده سال جاری در حوزه کشاورزی گفت: اکنون سطح زیرکشت گلخانه های شهرستان 2 هکتار است که سال جاری ارتقای سطح زیرکشت به 20 هکتار هدفگذاری شده است.

فرماندار شهرستان کمیجان ادامه داد: ایجاد شهرک و نمایشگاه دائمی مبل و منبت روستای سمقاور از توابع این شهرستان در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

رستمی گفت: با توجه به اینکه 70درصد صنعت وابسته به ساخت و ساز است بنابراین هدفگذاری ساخت 300 واحد مسکونی در دیگر برنامه های اولویت دار در شهرستان کمیجان است.

وی بیان داشت: 200 واحد مسکن محرومان و 104 واحد نیز در قالب طرح اقدام ملی مسکن با ارائه تسهیلات بانکی کم بهره در شهرستان کمیجان ساخته و تا سرانجام دولت تدبیر و امید بخش عمده ای از این واحدهای مسکونی به بهره برداری می رسد.

کمیجان واقع در 101 کیلومتری اراک دارای 39 هزار نفر جمعیت است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1638

به "خبرنگاران فرماندار: شناسایی واحدهای تولیدی غیرفعال کمیجان در اولویت قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: شناسایی واحدهای تولیدی غیرفعال کمیجان در اولویت قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید