خبرنگاران نظارت بر عرضه کالاهای بهداشتی در آستارا بیشتر می گردد

به گزارش فیس راز، آستارا - خبرنگاران - معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا گفت: بعضی کسبه در ایام شیوع کرونا به احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتی اقدام کردند و برای مقابله با آنها و تامین احتیاج مردم، گشت های ویژه ماموران تعریزات حکومتی، بهداشت و درمان و اداره صنعت، معدن و تجارت تشکیل می گردد.

خبرنگاران نظارت بر عرضه کالاهای بهداشتی در آستارا بیشتر می گردد

کامبیز لقمانی مقدم روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در فرمانداری آستارا اظهار کرد: باید کمبود ماسک و مواد ضدعفونی در بازار آستارا رفع گردد و کامیون های حمل و نقل خارجی هنگام ورود به کشور در گمرک آستارا، برای پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی شوند.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، فروش مرغ قطعه شده در مراکز عرضه ممنوع است و عرضه نمایندگان فرآورده های دامی از این کار خودداری نمایند.

لقمانی مقدم از شهروندان خواست برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان از محصولات بسته بندی شده استفاده نمایند و مرغ را بصورت کامل و در بسته بندی مجاز خریداری نمایند.

معاون فرماندار آستارا اظهار کرد: روزانه پنج تن مرغ سهمیه به قیمت هر کیلوگرم 157 هزار ریال در مغازه های آستارا به فروش می رسد و به زودی به دلیل افزایش تقاضا، میزان سهمیه مرغ به 12 تن در روز افزایش خواهد یافت.

شیوع بیماری کرونا بیش از 200 کشور دنیا را درگیر خود نموده است و بعضی افراد سودجو به احتکار و گرانفروشی ماسک و مایع ضدعفونی اقدام نموده اند.

شهرستان آستارا با 91هزار نفر جمعیت و حدود 6 هزار واحد تجاری که اغلب در بازار ساحلی آن متمرکز است، در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1299

به "خبرنگاران نظارت بر عرضه کالاهای بهداشتی در آستارا بیشتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نظارت بر عرضه کالاهای بهداشتی در آستارا بیشتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید