خبرنگاران نکونام: مقابل سایپا برای برد بازی میکنیم

به گزارش فیس راز، اهواز - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی با سایپا برایمان مهم بوده و می دانیم از این بازی چه می خواهیم لذا برای برد کوشش می کنیم.

خبرنگاران نکونام: مقابل سایپا برای برد بازی میکنیم

به گزارش خبرنگاران جواد نکونام آدینه شب در نشست خبری پیش از بازی با سایپا در اهواز ضمن تسلیت درگذشت پیشکسوت باشگاه فولاد آقای امیدوار را به خانواده و همچنین فوتبال خوزستان گفت: این بازی همچون بازی های قبل برای ما مهم است و تمام تمرکزمان بر این است که بتوانیم فرایند خودمان را ادامه دهیم و بتوانیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فولاد گفت: برای کسب موفقیت، احتیاج به تمرکز بالا و کوشش بیشتری داریم و انتظار دارم که فردا تمام نفرات تیممان برای یک بازی خوب، محکم و تاکتیکی آماده باشند تا بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم.

وی مطرح کرد: با توجه به جدول رده بندی می دانیم از این بازی چه می خواهیم و چه انتظاری از بازیکنان داریم. باید تمرکز خود را در مسابقات حفظ کنیم تا علاوه بر رسیدن به موفقیت، در کورس مدعیان بالای جدول جای بگیریم.

نکونام گفت: حریف را به خوبی بررسی کردیم و کوشش می کنیم فردا در بهترین شرایط خود باشیم و دل طرفداران را شاد کنیم.

ملاقات تیم های فولاد و سایپا در هفته ششم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15 روز شنبه 22 آذرماه در اهواز برگزار می گردد.

تیم های فولاد و سایپا هر 2 با هفت امتیاز در مکان های هشتم و نهم جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفته اند. فولادی ها تا به امروز برای 2 بار عنوان قهرمانی لیگ را کسب نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1475

به "خبرنگاران نکونام: مقابل سایپا برای برد بازی میکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نکونام: مقابل سایپا برای برد بازی میکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید