خبرنگاران 22 هزار ژل و مواد ضدعفونی کننده به وسیله داروخانه های زنجان توزیع می گردد

به گزارش فیس راز، زنجان - خبرنگاران - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته از امروز/شنبه/حدود 22 هزار ماسک و ژل ضد عفونی کننده در داروخانه های سطح این استان توزیع می گردد.

خبرنگاران 22 هزار ژل و مواد ضدعفونی کننده به وسیله داروخانه های زنجان توزیع می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

دکتر جواد تاج کی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان ماسک و مواد ضدعفونی نماینده به تدریج توزیع می گردد و طبیعی است که یک شرکت فراوری نماینده در زمان واحد نمی تواند برای 110 داروخانه استان توزیع اقلام داشته باشد.

وی افزود: عموم مردم نیز به این مهم توجه داشته باشند در هر داروخانه علاوه بر ژل و محلول ضد عفونی نماینده برای هر فرد فقط پنج عدد ماسک تحویل داده می گردد.

این مسؤول ادامه داد: شهفرایندان نگران نباشند، چرا که توزیع اقلام بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا با توجه به تامین نیازهای بیمارستانی استان، با همکاری واحدهای فراوری نماینده استانی با جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی گفت: طی هفته گذشته 200 هزار ماسک در استان توسط داروخانه ها توزیع شد که این فرایند تا رسیدن به ثبات تداوم خواهد یافت.

این مسؤول، بهترین راه چاره پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا را ماندن در خانه ذکر کرد و گفت: تهیه ماسک و استفاده از آن به معنی ایمن شدن افراد در برابر این بیماری نیست چراکه اغلب مردم با این تصور و زدن ماسک رهسپار مراکز تجمعی می شوند.

وی افزود: بر این مبنا توصیه می گردد افراد از حضور در بیرون از منزل اجتناب نموده چرا که احتمال ابتلا در شرایط مختلف وجود دارد.

تاج کی افزود: شمار مبتلایان، مسائل و نیازهای بخش بهداشت و درمان را چندین برابر افزایش می دهد و بر این اساس تک تک افراد جامعه با حساسیت بیشتری به نکات و اطلاعیه های مسؤولان بهداشتی توجه و آنها را به کار ببندند.

به گفته معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، ژل های ضد عفونی نمایند تقلبی در بازار وجود دارد که در این راستا همشهریان به علامت سیب سلامت، کد بهداشتی و آدرس محل فراوری محصولات درج شده در آنها، توجه جدی داشته باشند و در صورت اطمینان از سلامت آنها مصرف نمایند.

به گزارش خبرنگاران، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار ابتلای قطعی و فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور بیان کرد: هزار و 234 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و در مجموع تعداد این بیماران در کشور به چهار هزار و 747 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 845

به "خبرنگاران 22 هزار ژل و مواد ضدعفونی کننده به وسیله داروخانه های زنجان توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 22 هزار ژل و مواد ضدعفونی کننده به وسیله داروخانه های زنجان توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید