داوران جشنواره مجازی نمایشنامه نویسی رضوی معرفی شدند

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران ذر خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع)، سیدجواد اشکذری، دبیر اولین کارگاه مجازی نمایشنامه نویسی رضوی گفت: داوران از هنرمندان برجسته و به نام تئاتر کشور هستند که از اول دی ماه کار داوری را شروع خواهند کرد.

داوران جشنواره مجازی نمایشنامه نویسی رضوی معرفی شدند

وی با بیان اینکه نتایج داوری در دی ماه سال جاری اعلام خواهد شد، اضافه کرد: از میان 80 طرح رسیده به دبیرخانه، 12 طرح در دو بخش اقتباسی و آزاد توسط هیئت انتخاب معرفی شدند. این آثار در سه گروه مجازی با حضور و هدایت قطب الدین صادقی، نصرالله قادری و نادر برهانی مرند از اساتید مطرح تئاتر کشور، به نمایشنامه تبدیل شدند.

جواد اشکذری ادامه داد: نمایشنامه های عصر زرد، قصر سرد به نویسندگی محمدرضا رسولی از زنجان، حمام خون به نویسندگی احمد ملک نژاد از مشهد، مارینا ترنج به نویسندگی بهمن بارانی از خوسف بیرجند و ماه و خورشید به نویسندگی عقیل جماعتی از جزیره خارک، پر به نویسندگی مجید کاظم زاده مژده ای از رشت، ...و اینک ما دو نفر به نویسندگی منا صبورجنتی از مشهد، دل، آینه دل به نویسندگی ام البنین ماهر از مشهد، بال های اهورا به نویسندگی پریسا کیومرثی از خرم آباد، برگشته به نویسندگی محمود مرادی دنیا از قم، سوئیت شماره هشت به نویسندگی مهدی فتحی از اهواز و یاغی به نویسندگی موسی هدایتی از قروه مورد آنالیز و داوری هیئت داوران قرار خواهند گرفت و آثار برگزیده در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

جشنواره ملی و کارگاه مجازی نمایشنامه نویسی رضوی با همت بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) و با دبیری سیدجواد اشکذری در نیمه دوم سال 99 برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1497

به "داوران جشنواره مجازی نمایشنامه نویسی رضوی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران جشنواره مجازی نمایشنامه نویسی رضوی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید