دولت پاکستان خانه وزیر متهم به فساد اقتصادی را به گرم خانه عمومی تبدیل کرد

به گزارش فیس راز، دولت پاکستان پس از بی توجهی های وزیر سابق دارایی این کشور که به فساد اقتصادی متهم است منزل وی را به گرمخانه عمومی تبدیل کرد.

دولت پاکستان خانه وزیر متهم به فساد اقتصادی را به گرم خانه عمومی تبدیل کرد

جهت دریافت خدمات نوسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز، منزل اسحاق دار وزیر سابق خزانه داری پاکستان که به فساد اقتصادی متهم است و از پاکستان به انگلیس گریخته مورد بهره برداری عمومی رسید.

دولت ایالت پنجاب با نصب تابلویی که بیان کرد منزل اسحاق دار به صورت گرمخانه مورد استفاده عمومی قرار می گیرد.

سخنگوی دولت ایالت پنجاب توضیح داد 50 فرد بی بضاعت و مستعضف می توانند در خانه اسحاق دار زندگی نمایند و به این منظور 12 اتاق از این خانه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اسحاق دار که به انگلیس گریخته است علی رغم احضاریه های مکرر دادگاه عالی پاکستان حاضر نشده است به پاکستان برگردد و بیماری را بهانه اقامت خود در انگلیس قرار داده است.

وزیر سابق دارایی پاکستان که در دوران نواز شریف این سمت را عهده دار بود به داشتن املاک و اموالی متهم است که محل تامین تهیه آنها تعیین نیست و بیش از درآمد اعلام شده او است که طبق آن اقتصادیات پرداخت می نموده است.

دادگاه پس از اعمال فشار بر اسحاق دار تابعیت او را نیز باطل نموده است تا نتواند به کشورهای دیگر فرار کند ولی دولت انگلیس که سابقه ای طولانی در پناه دادن به مجرمان پاکستان دارد حاضر به تحویل او نشده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 807

به "دولت پاکستان خانه وزیر متهم به فساد اقتصادی را به گرم خانه عمومی تبدیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت پاکستان خانه وزیر متهم به فساد اقتصادی را به گرم خانه عمومی تبدیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید