دومین استعفا در فدراسیون فوتبال در کمتر از دو ماه!، یک سوء تفاهم باعث رفتن امامی فر

به گزارش فیس راز، علیرضا امامی فر دومین نفری است که در فاصله کمتر از دو ماه از آغاز به کار عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال، تصمیم به کناره گیری از سمت خود می گیرد؛ استعفایی که به علت یک سوء تفاهم اجرا شده است.

دومین استعفا در فدراسیون فوتبال در کمتر از دو ماه!، یک سوء تفاهم باعث رفتن امامی فر

به گزارش ایسنا، علیرضا امامی فر که حدود سه هفته قبل به عنوان رئیس جدید مرکز تیم های ملی انتخاب شده بود، از سمت خود استعفا نموده و از دور روز قبل در محل کار خود حضور نیافته است. هنوز عزیزی خادم با درخواست استعفای او موافقت ننموده اما امامی فر دومین نفری است که در دوران ریاست رئیس جدید و در فاصله کمتر از یک ماه از همکاری با این فدراسیون خودداری نموده است.

او روز دوشنبه در محل کار خود در مرکز ملی فوتبال حاضر شده و در آستانه اتمام ساعت اداری، استعفای خود را به دفتر ریاست تحویل داده و علت این موضوع را مسائل خانوادگی بیان نموده است!

اما از قرار معلوم امامی فر تصور دیگری از سمت جدید خود در این فدراسیون داشته و تصور می نموده قرار است او صندلی محمدرضا ساکت، رئیس سابق سازمان تیم های ملی را خواهد داشت و با توجه به تجربه و سابقه خود، برای تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در دو بخش مردان و زنان برنامه ریزی خواهد نمود که در دوره جدید، این سمت منحل شد.

علت این سوء تفاهم به مذاکرات امامی فر با عزیزی خادم بازمی گردد که ظاهرا رئیس جدید فدراسیون برای بالا رفتن بار علمی و فوتبال مجموعه تحدید ریاست خود، در یک جلسه کوتاه از امامی فر دعوت به همکاری می نماید و بازیکن سابق تیم ملی که مدرک دکترای خود را هم در حوزه مسائل ورزشی اخذ نموده، درباره وظایف خود توجیه نمی گردد و بلافاصله سمت پیشنهادی را قبول نموده است.

با توجه به همین موضوع، بعد از گذشت حدود چند هفته از قبول مسئولیت، وی متوجه توضیح شغلی خود می گردد که موضوع آن موضوع آن بر اداره زمین های تمرین، امکان و ساختمان های مرکز ملی فوتبال و همین طور انجام تشریفات و تهیه شرایط مناسب برای برگزاری اردوی تیم های ملی بود.

در نهایت امامی فر که در تصورات خود برنامه ریزی برای تیم های ملی را در نظر داشت و در واقعیت با یک شغل اجرایی در حوزه اداره امکان ورزشی و انجام تشریفات روبرو می گردد، عطای ریاست بر مرکز ملی فوتبال را به لقای آن می بخشد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1757

به "دومین استعفا در فدراسیون فوتبال در کمتر از دو ماه!، یک سوء تفاهم باعث رفتن امامی فر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین استعفا در فدراسیون فوتبال در کمتر از دو ماه!، یک سوء تفاهم باعث رفتن امامی فر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید