رادو همواره در رادار است، بی بیرانوند هم پرسپولیس کلین شیت می نماید

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، بوژیدار رادشوویچ در دیدار شب گذشته پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان توانست بار دیگر نقش پررنگی در پیروزی سرخپوشان پایتخت ایفا نماید.

رادو همواره در رادار است، بی بیرانوند هم پرسپولیس کلین شیت می نماید

دروازه بان کروات پرسپولیس در حالی پیروز به دومین کلین شیت برای پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر شد که در هر دو بازی علیرضا بیرانوند به دلیل محرومیت حضور نداشت تا دروازه بان همواره ذخیره سرخ ها بی هیچ جنجال و حاشیه ای وارد ترکیب اصلی شده و به حفاظت از دروازه این تیم بپردازد.

رادو در حالی بدون هیچ حاشیه ای برای چهارمین فصل متوالی در پرسپولیس به کارش ادامه می دهد که تعداد بازی هایی که برای پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی انجام داده 21 بازی بوده که در بیشتر از 50 درصد این بازی ها پیروز به کلین شیت شده است.

رادو که در تمام مصاحبه هایش همچون سایر بازیکنان نیمکت نشین فوتبال جهان از علاقه اش به حضور درون دروازه سرخپوشان صحبت نموده یادآور شده است که علیرضا بیرانوند را به عنوان برترین دروازه بان قاره آسیا قبول دارد اما با او رقابت می نماید تا بتواند خودش را در شرایط ایده آل حفظ کند.

دروازه بان کروات پرسپولیس که با رفتن برانکو ایوانکوویچ از این تیم زمزمه هایی مبنی بر جدایی اش به گوش می رسید تصمیم حرفه ای گرفت و با ماندن در پرسپولیس به تعهد خود پایبند ماند تا سرخ ها در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر نیز هیچ ترس و واهمه ای از محرومیت های غیر حرفه ای بیرانوند نداشته باشند.

پرسپولیس بدون بهترین بازیکن فصل گذشته رقابت های لیگ برتر در درون دروازه اش کلین شیت می نماید تا کمتر هواداری به نبود بیرانوند فکر کند.

رادو با وجود عملکرد درخشان خود در بازی شب گذشته با صنعت نفت آبادان بار دیگر به نیمکت پرسپولیس دوخته می گردد تا جای خود را به شماره یک پرحاشیه این روزهای پرسپولیس در دربی نودم پایتخت بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 483

به "رادو همواره در رادار است، بی بیرانوند هم پرسپولیس کلین شیت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادو همواره در رادار است، بی بیرانوند هم پرسپولیس کلین شیت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید