سازمان بهداشت جهانی واکسن سینوواک را تایید کرد

به گزارش فیس راز، سازمان بهداشت جهانی استفاده از واکسن کرونا سینوواک دومین واکسن ساخت چین را برای استفاده ضروری تایید کرد.

سازمان بهداشت جهانی واکسن سینوواک را تایید کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سازمان جهانی بهداشت در بیانیه ای روز سه شنبه اظهار داشت که این سازمان واکسن کرونا ساخت شرکت سینوواک را برای استفاده ضروری تایید کرده که این واکسن را به دومین محصول چینی مورد تایید سازمان بهداشت جهانی برای مبارزه با ویروس کرونا تبدیل کرده است.

یک هیات مستقل از متخصصان اظهار داشتند که واکسن سینوواک را برای افراد بالای 18 سال و مرحله دوم آن را بین 2 الی 4 هفته پس از دریافت مرحله اول توصیه می کنند.

واکسن ساخت شرکت سینوواک پس از تاییدیه سینوفارم (که تحت حمایت دولت چین تولید شده) در تاریخ 7 مه (17 اردیبهشت) از سوی سازمان جهانی بهداشت به دومین واکسن چینی مورد تایید این سازمان تبدیل شد.

سومین واکسن چینی تولید شرکت کن سینو بیولوژیکز اطلاعات بالینی خود را ارائه کرده اما هنوز بررسی های سازمان جهانی بهداشت بر روی آن صورت نگرفته است.

شرکت سینوواک اظهار داشت که بیش از 600 میلیون دوز تا سرانجام ماه مه در داخل و خارج از کشور تولید و بیش از 430 میلیون دوز از آنها را توزیع کرده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1796

به "سازمان بهداشت جهانی واکسن سینوواک را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان بهداشت جهانی واکسن سینوواک را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید