سرآسیایی: مسیرمان با یحیی گل محمدی را ادامه می دهیم، حضور بازیکنان جدید تیم ما را متحول نموده است

به گزارش فیس راز، مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو تأکید کرد، این تیم مسیری را که با یحیی گل محمدی طی می کرد، ادامه می دهد.

سرآسیایی: مسیرمان با یحیی گل محمدی را ادامه می دهیم، حضور بازیکنان جدید تیم ما را متحول نموده است

برای سفر با تور عید پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، مجتبی سرآسیایی پس از پیروزی مقابل ماشین سازی در نشست خبری گفت: دهه مبارک فجر را تبریک می گویم. امروز خیلی بازی باکیفیت و سنگینی را دیدیم. تیم ماشین سازی واقعاً بازی باکیفیت و خوبی ارائه کرد. ما در آنالیزمان به بچه ها هشدار یک حریف فنی و سرسخت را داده بودیم. با تمام فشارهایی که بازیکنانم در این یکی دو هفته متحمل شده بودند باید بگویم به آنها افتخار می کنم. با کیفیت فنی که بازیکنانم نشان دادند و توام با یک نتیجه خوب بود، دل طرفداران و مردم مشهد شاد شد.

وی درباره قضاوت داور بازی امروز شهر خودرو - ماشین سازی توضیح داد: فکر می کنم داوری یک جاهایی کیفیت بازی را تحت تأثیر قرار داد، وگرنه آقای زاهدی فرد از داوران خوب ماست.

لیگ برتر فوتبال| صعود شهر خودرو به رده چهارم با فزونی مقابل ماشین سازی

لیگ برتر فوتبال| استقلال و نفت مسجدسلیمان با تساوی به رختکن رفتند

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره میزان آمادگی مهاجم خارجی تیمش گفت: میروسلاو هنوز به آمادگی بدنی کامل نرسیده است و یک مقدار به زمان احتیاج دارد. حتماً در آینده از کیفیت این بازیکن بیشتر در زمین خواهید دید. قاضی، خلعتبری، سیف اللهی، سرلک و جعفری که به ما اضافه شدند باکیفیت کار کردند و در کنار سایر بازیکنانی که از قبل در اختیار داشتیم، واقعاً فوتبال باکیفیتی ارائه می نمایند.

سرآسیایی در پاسخ به این سؤال که تغییری در سبک بازی شهر خودرو به وجود آمده است؟، اعلام نمود: ما یک تغییر تاکتیکی کوچک نسبت به زمان آقای گل محمدی داریم. در یک سال و نیم گذشته با حضور گل محمدی تیم کیفیت بالایی داشت و ما هم همان راستا را ادامه می دهیم. فقط با توجه به اضافه شدن قاضی، خلعتبری و میروسلاو یک مقدار شرایط تاکتیکی مان را عوض کردیم و همین تغییر تیم ما را متحول نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 752

به "سرآسیایی: مسیرمان با یحیی گل محمدی را ادامه می دهیم، حضور بازیکنان جدید تیم ما را متحول نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: مسیرمان با یحیی گل محمدی را ادامه می دهیم، حضور بازیکنان جدید تیم ما را متحول نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید