سه تیم اروپایی فوتبال ساحلی در پرشین کاپ، مصاف ایران با ایتالیا، لهستان و اوکراین

به گزارش فیس راز، استان بوشهر میزبان رویداد بین المللی فوتبال ساحلی است که با حضور ایران و سه تیم اروپایی برگزار می گردد.

سه تیم اروپایی فوتبال ساحلی در پرشین کاپ، مصاف ایران با ایتالیا، لهستان و اوکراین

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نخستین میزبانی کشورمان در رقابت های بین المللی فوتبال ساحلی از 26 تا 28 بهمن ماه امسال به میزبانی استان بوشهر و باشگاه پارس جنوبی برگزار خواهد شد.

تیم های شرکت کننده در مسابقات بین المللی (پرشین کاپ) پیرو انتخاب کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان و تأیید سازمان جهانی فوتبال ساحلی تعیین شدند و به همین دلیل تیم های ملی ایتالیا (تیم چهارم رنکینگ جهانی) لهستان (قهرمان رقابت های انتخابی جام جهانی 2017 در اروپا) و اوکراین (تیم ششم رنکینگ قاره اروپا) در بوشهر حضور پیدا خواهند کرد.

تیم های ملی ایتالیا و لهستان جواز حضور در جام جهانی 2017 باهاما را کسب نموده اند و رقابت تیم ملی کشورمان با این تیم ها پیش از اعزام به مالزی که میزبان برگزاری رقابت های انتخابی جام جهانی باهاماست، تأثیر به سزایی در آماده سازی شاگردان محمدحسین میرشمسی خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 757

به "سه تیم اروپایی فوتبال ساحلی در پرشین کاپ، مصاف ایران با ایتالیا، لهستان و اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه تیم اروپایی فوتبال ساحلی در پرشین کاپ، مصاف ایران با ایتالیا، لهستان و اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید