سه تیم ایرانی دیگر هم درآسیا هستند اما فقط به استقلال می پردازند!

به گزارش فیس راز، محمدحسین مولایی معاون فرهنگی و اطلاع رسانی باشگاه استقلال در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از روزی که تیم استقلال برای اعزام به عربستان آماده شد، تعداد نفرات اعزامی باشگاه به عربستان مورد بحث و انتقاد قرار گرفت.

سه تیم ایرانی دیگر هم درآسیا هستند اما فقط به استقلال می پردازند!

وی اضافه کرد: با ضرس قاطع اعلام می کنم که حتی یک نفر هم اضافه در کاروان استقلال نیست و هرکس همراه با تیم به عربستان رفته، قطعاً حضورش در کنار تیم لازم بوده است.

مولایی گفت: خود من با اینکه معاون باشگاه فرهنگی و اطلاع رسانی باشگاه هستم، بودنم در عربستان توجیه داشت و حتی ویزا داشتم، اما با تصمیم شخصی ترجیح دادم برای خلوت تر شدن کاروان تیم در عربستان از سفر به این کشور خودداری کنم و در تهران به وظایفم بپردازم. دقیقاً به همین دلیل است که اعضای هیات مدیره هم تیم را همراهی نکردند.

معاون باشگاه استقلال گفت: در حال حاضر 4 تیم ایرانی در کشورهای مختلف حضور دارند تا در لیگ قهرمانان شرکت کنند اما تنها درباره استقلال و کاروان این تیم در رسانه ها بحث می شود که من واقعاً دلیل آن را نمی دانم. بعضی ها که دوست دارند از هر بهانه ای برای ایجاد حاشیه در این تیم استفاده کنند، حالا به تعداد نفرات استقلال در عربستان می پردازند و این جز حاشیه سازی چیزی نیست.

وی در ادامه بیان داشت: استقلال هم مثل 3 تیم دیگر کننده این کشور است و ما انتظار داریم همانطور که رسانه های جمعی، رسمی و حتی در فضای مجازی از دیگر تیم ها حمایت می شود، حداقل در این مدت از استقلال هم حمایت کنند. بعضی ها باید قبول کنند که لااقل در این مقطع به این تیم هم نگاه ملی داشته باشند و به آن بعنوان کننده کشور نگاه کنند و اگر دعوا و اختلافی هست بگذارند فقط برای بازی های داخلی.

مولایی شرح داد: تیم مدیریت، فنی و سرپرستی همه تلاشش را می کند تا فضایی را برای تیم ایجاد کند تا تمرکز تیم برای حضور در این بازی ها افزایش یابد، اما متاسفانه این نوع رفتارهای رسانه ای حاصلی جز بر هم زدن تمرکز کادر فنی و مربیان ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1684

به "سه تیم ایرانی دیگر هم درآسیا هستند اما فقط به استقلال می پردازند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه تیم ایرانی دیگر هم درآسیا هستند اما فقط به استقلال می پردازند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید