سوخت مورد نیاز مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد تامین شد

به گزارش فیس راز، تهران (پانا) - سرپرست شرکت فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از تامین سوخت موردنیاز مناطق زلزله زده خبر داد.

سوخت مورد نیاز مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد تامین شد

به گزارش وزارت نفت، عزیزالله محمدی درباره وضع تأمین سوخت مورد نیاز برای متقاضیان گفت: هم اکنون سوخت کافی شامل نفت سفید و فرآورده های دیگر در شهر سی سخت ذخیره شده است.

وی با اعلام آمادگی برای در اختیار قرار دادن سوخت به افراد متقاضی، عنوان کرد: هم اکنون مراجعه کننده ای برای دریافت سوخت نداشته ایم، اما در صورت نیاز مواد سوختی ذخیره شده در مخزن ها از طریق فروشندگی ها و با مراجعه های مردم به آنها، عرضه می شود.

سرپرست شرکت فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ذخیره مناسب فرآورده های نفتی در شهر سی سخت و روستای کریک وجود دارد، گفت: در روزهای گذشته تقاضاهایی برای دریافت فرآورده در دیگر نقاط استان دریافت شد که برای تأمین آن مسئله ای وجود ندارد.

محمدی تاکید کرد: سوخت کافی در جایگاه های شهرهای یاسوج و سی سخت ذخیره سازی شده و در این باره مسئله ای نداریم.

شامگاه چهارشنبه هفته گذشته (29 بهمن ماه) ساعت 22 و پنج دقیقه زمین لرزه ای 5.6 ریشتری شهر سی سخت، مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند؛ خوشبختانه این زمین لرزه آسیب جانی نداشت، اما 63 نفر مصدوم شدند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1605

به "سوخت مورد نیاز مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد تامین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوخت مورد نیاز مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد تامین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید