صادرات محصولات کشاورزی در اصفهان کنترل گردد

به گزارش فیس راز، ناصر اطرج در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در حال حاضر سیب زمینی، گوجه و فلفل دلمه ای به دلیل صرفه اقتصادی صادر می گردد.

صادرات محصولات کشاورزی در اصفهان کنترل گردد

وی با بیان اینکه سیب زمینی فریدن چون هنوز به بار نیامده و وارد بازار اصفهان نشده، قیمت این محصول فعلا افزایشی است، ادامه داد: هم اکنون سیب زمینی از همدان وارد اصفهان می گردد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار اصفهان با اعلام اینکه در ابتدا سیب زمینی را با قیمت یک هزار و 500 تومان از همدان درخواست کردیم اما قبول نکردند و پس از اعلام نرخ دو هزار تومان حاضر به ارسال سیب زمینی به اصفهان شدند، گفت: هم اکنون سیب زمینی با کیلویی دو هزار تومان در میدان عرضه می گردد و در سطح بازار با افزایش 30 درصدی با نرخ 2 هزار و 600 تومان به فروش می رسد.

وی با اظهار اینکه علاوه بر سه قلم سیب زمینی، گوجه و فلفل دلمه ای، یکسری از میوه ها و صیفی جات هم هست که برخی بدنبال صادر کردن آن هستند و قطعا قیمت آن افزایش می یابد، ادامه داد: در حال حاضر سیاست دولت بر صادرات میوه و صیفی جات است.

اطرج با اشاره به وارد کردن گوجه از شیراز اضافه نمود: گوجه هم اکنون با کیلویی دو هزار و 200 تومان در میدان به فروش می رسد که اگر صادر نمی شد قیمت آن بسیار پایین بود.

وی با اشاره به اینکه قیمت امروز فلفل دلمه ای را نمی دانم، گفت: فلفله دلمه ای فراوری اصفهان است و در گلخانه ها پرورش می یابد که بسیار مرغوب است و به خاطر کیفیت بالای آن صادر می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 49

به "صادرات محصولات کشاورزی در اصفهان کنترل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات محصولات کشاورزی در اصفهان کنترل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید