صفحه نمایش تعاملی 85 اینچ جدید سامسونگ، یک وایت برد دیجیتالی برای کلاس های دوران ویروس کرونا است

به گزارش فیس راز، سامسونگ دوست دارد شما باور کنید صفحه نمایش تعاملی (Interactive Display) اندازه 85 اینچ جدید این شرکت می تواند شکاف میان دانش آموزان در کلاس های مدرسه و دانش آموزان در خانه و مشغول تحصیل را پر کند.

صفحه نمایش تعاملی 85 اینچ جدید سامسونگ، یک وایت برد دیجیتالی برای کلاس های دوران ویروس کرونا است

ویروس کووید-19 سراسر دنیا را در بر گرفته است و بسیاری از کشورها سراغ آموزش آنلاین و راه دور برای دانش آموزان رفتند. بعضی از دانش آموزان با گوشی های موبایل یا صفحه های کوچک تبلت و بعضی دیگر با لپ تاپ هایی مانند کروم بوک در خانه مشغول تحصیل هستند.

اما وایت برد دیجیتالی متصل به اینترنت سامسونگ وعده می دهد دانش آموزان و معلمان بالاترین تعامل و ارتباط را با یکدیگر داشته باشند؛ خواه در کلاس درس و طراحی ها و حل مسئله ها پای تخته و خواه پای لپ تاپ ها در خانه!

هدف تنها این نیست که همه افراد بهتر به هم متصل شوند؛ چون نرم افزارهایی مانند Zoom در چند ماهه اخیر توانستند یک ارتباط ویدئویی خوب را برقرار نمایند. هدف این است که دانش آموزان همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند؛ حتی زمانی که دور از هم و مدرسه هستند.

یک ارتقای معمولی

در حالی که وایت برد دیجیتالی Interactive Display سامسونگ فقط عظیم تر از صفحه دیجیتالی Flip 2 این شرکت است؛ اندازه 85 اینچ به این معنی است که دقیقا هم اندازه یک وایت برد مدرسه است؛ اگرچه وزن آن سنگین تر و 164 پوند است.

در مقایسه با مدل های قبلی 55 و 65 اینچ، دانش آموزان بیشتری می توانند به طور همزمان با Interactive Display کار نمایند. سامسونگ فرض می نماید این صفحه نمایش در وهله اول در کلاس های درس نصب شده است و دانش آموزان دارند از یک صفحه نمایش 4K لمسی با پشتیبانی از 4 قلم نوری برای نوشتن و طراحی استفاده می نمایند.

همراه با این وایت برد دیجیتالی فقط دو قلم نوری داده می گردد و در صورت احتیاج باید دو قلم نوری دیگر خریداری گردد. از 20 انگشت و ترفندهای نوک قلم به طور همزمان پشتیبانی می نماید و دارای دو درگاه HDMI 2.0 برای اتصال کامپیوتر و دستگاه های بیشتر به صفحه نمایش است. در سامسونگ Flip 2 فقط یک درگاه HDMI 2.0 دیدیم.

پیش از اینکه بخواهید یکی از این وایت بردهای دیجیتالی را برای مدرسه خود سفارش دهید؛ باید بدانید هنوز هیچ قیمتی برای Interactive Display اعلام نشده است. صفحه نمایش Flip 2 با قیمت 2599 دلار و تلویزیون 85 اینچی این شرکت از 1799 دلار شروع می گردد. بنابراین، شاید قیمت Interactive Display در همین حدود باشد.

این دستگاه هنوز با بعضی از نرم افزارهای کاربردی مدارس سازگاری ندارد و اگرچه می تواند واقعا یک ابزار کاربردی برای کلاس های درس امروزی با وجود شیوع ویروس کرونا باشد ولی بیشتر حرکتی فرصت طلبانه از سوی سامسونگ است تا واقع گرایانه!

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1376

به "صفحه نمایش تعاملی 85 اینچ جدید سامسونگ، یک وایت برد دیجیتالی برای کلاس های دوران ویروس کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحه نمایش تعاملی 85 اینچ جدید سامسونگ، یک وایت برد دیجیتالی برای کلاس های دوران ویروس کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید