فرماندار واشنگتن: به رییس جمهوری نیازداریم که به فکر زنده ها باشد تا مردگان

به گزارش فیس راز، جی اینسلی فرماندار واشنگتن با انتقاد شدید از عملکرد نادرست دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در مدیریت کشور در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: ما به رییس جمهوری نیازداریم که بیشتر به فکر بازماندگان باشد تا مردگان.

فرماندار واشنگتن: به رییس جمهوری نیازداریم که به فکر زنده ها باشد تا مردگان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات کارشناسی ارشد آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به نوشته بامداد دوشنبه روزنامه واشنگتن پست، اینسلی با حمله به دونالد ترامپ که همچنان اصرار بر استفاده نکردن از ماسک و دفاع از مجسمه های شخصیت های نژادپرست دارد، گفت: ترامپ نباید از حامیان خود می خواست تا میشیگان را آزاد نمایند زیرا این اقدام آتش تفرقه و درگیری بیشتر معترضان با مقامات محلی را افزایش می دهد.

رییس جمهوری آمریکا ماه گذشته از حامیان خود خواست تا برخلاف نظر فرماندار میشیگان به خیابان ها ریخته و شرایط اضطراری در این ایالت را که به علت کنترل و مهار شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده بود از بین ببرند.

اینسلی با تاکید بر اینکه ترامپ با دعواهای نژادپرستانه در حال ایجاد تفرقه در میان جامعه آمریکا است اضافه نمود: رییس جمهوری به جای پرداختن به موضوعی مانند ویروس کرونا که تا کنون جان 123 هزار نفر را در آمریکا گرفته است بیشتر به موضوع مجسمه هایی می پردازد که معترضان به آن ها حمله ور شده اند.

فرماندار واشنگتن در ادامه ضمن انتقاد از ترامپ در خصوص اصرار بر استفاده نکردن از ماسک، از مردم خواست تا برای مهار ویروس کرونا در محیط های عمومی داخلی و بیرونی از ماسک استفاده نمایند.

نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا نیز در کنفرانس خبری هفتگی خود ترامپ را مورد انتقاد قرار داد و گفت: باید شخصی در کاخ سفید حضور داشته باشد که بفهمد؛ ترامپ الگوی بدی برای کشور است.

پلوسی ادامه داد: وی (ترامپ) در حالی از استفاده ماسک بهداشتی امتناع می نماید که کارشناسان بهداشت عمومی برای جلوگیری از شیوع کرونا بر استفاده از ماسک تأکید فراوان دارند.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از رویکرد لجبازانه ترامپ در این باره گفت: زمانی که رییس جمهوری آمریکا نمی خواهد از ماسک استفاده کند، فکر نمی کنم که وی چیزی را درک کند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1189

به "فرماندار واشنگتن: به رییس جمهوری نیازداریم که به فکر زنده ها باشد تا مردگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار واشنگتن: به رییس جمهوری نیازداریم که به فکر زنده ها باشد تا مردگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید