فیس بوک از کمیسیون آنتی تراست اروپا شکایت می نماید

به گزارش فیس راز، فیس بوک با شکایت از کمیسیون آنتی تراست اتحادیه اروپا، آن را متهم می نماید که برای تحقیقات در این شرکت خواستار آنالیز حجم وسیعی از اطلاعات بی ربط هستند.

فیس بوک از کمیسیون آنتی تراست اروپا شکایت می نماید

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

فیس بوک به دلیل درخواست اطلاعات بیش از حد ملزوم از سوی کمیسیون آنتی تراست (ضدانحصار) اتحادیه اروپا از این سازمان شکایت می نماید. به گفته فیس بوک اطلاعات درخواستی این کمیسیون شامل جزییات اطلاعات شخصی برای تحقیق درباره شرایط داده های شرکت و بازار آن است.

از سال گذشته میلادی فیس بوک به شدت تحت فشار و تحقیقات مقامات آنتی تراست اتحادیه اروپا است. یکی از این تحقیقات به مخزن اطلاعاتی مربوط است. تحقیقی دیگر که از سال 2016 میلادی شروع شده درباره بازار آنلاین شرکت است و داده های بیش از 800 میلیون کاربر فیس بوک در 70 کشور را شامل می گردد که کالاهایی را خرید و فروش می نمایند.

این شرکت اعلام نموده 315 هزار سند معادل 1.7 میلیون صفحه در اختیار کمیسیون آنتی تراست اتحادیه اروپا قرار داده است.

تیم لمب یکی از مقامات فیس بوک در بیانیه ای در این باره می نویسد: ماهیت عجیب درخواست های کمیسیون آنتی تراست اتحادیه اروپا بدان معنا است که ما باید اسنادی را در اختیار آن قرار دهیم که هیچ ارتباطی به ماهیت تحقیقات ندارد مانند اطلاعات شخصی کارمندان از جمله داده های پزشکی، اسناد اقتصادی و اطلاعات خصوصی درباره اعضای خانواده کارمندان. ما معتقدیم چنین درخواستی باید از سوی دادگاه های اتحادیه اروپا آنالیز گردد.

کمیسیون آنتی تراست اتحادیه اروپا اعلام نموده در دادگاه از خود دفاع خواهد نمود.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1234

به "فیس بوک از کمیسیون آنتی تراست اروپا شکایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک از کمیسیون آنتی تراست اروپا شکایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید